جمعه 30 آبان 1382

رضا چايچي مجموعه گفت وگوهايش را با شاعران معاصر منتشر مي كند، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
كتاب" دامي براي صيد پاره‌‏اي" مجموعه گفت‌‏و‌‏گوهايي است كه رضاچاپچي با منتقدين و شاعران معاصر انجام داده است كه به‌‏زودي منتشر مي‌‏شود.
رضا چايچي شاعر, در گفت و گو با خبرنگار سرويس فرهنگ و ادب خبرگزاري كار ايران ايلنا،گفت: در اين كتاب مجموعه گفت‌‏و‌‏گوهايي كه با مترجمين و شاعران و منتقدين انجام شده گرد آوري شده است.
وي اضافه كرد: اين گفت و گو‌‏ها در سال‌‏هاي گذشته در صفحه ادبيات روزنامه صبح امروز, صداي عدالت و نشريات ديگر كه در آن‌‏ها مشغول به فعاليت بوده‌‏ام چاپ شده است, كه هم اكنون به صورت يك مجموعه گردآوري شده است و به‌‏زودي به صورت يك كتاب منتشر مي‌‏شود.
وي در ادامه گفت: در اين كتاب گفت‌‏و‌‏گو هايي با منوچهر آتشي، محمد علي سپانلو، م آزاد، حافظ موسوي، بهزاد زرين‌‏پور، و عمران صلاحي و ... انجام شده ودر آن‌‏ها گفت‌‏وگو ‌‏شوندگان به نقد و بررسي وضعيت شعر امروز پرداخته‌‏اند.
لازم به ذكر است كه از اين شاعر و روزنامه نگار تا كنون كتاب هاي ديگري در زمينه شعر و ,نقد منتشر شده است كه از آن جمله مي توان به :" باز خواني اشعار از نيما يوشيج تا ده شصت", و مجموعه اشعار:" براين تپه كوچك از صداي هيچ پرنده خبري نست "," روزي به خواب مي رويم" و"سفر قطره از دريا به دريا" , " اشاره كرد.
گفتني است كه اين كتاب از سوي انتشارات آرويج منتشر خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1468

فهرست زير سايت هايي هستند که به ' رضا چايچي مجموعه گفت وگوهايش را با شاعران معاصر منتشر مي كند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016