شنبه 6 تیر 1383

شیخ عبدالاسمیت الدامبلدور المنچستری


استفان ابطحی نوه محمدعلی ابطحی که ناظر ویرایش فرانسه و آلمانی کتاب بوده است، اعلام کرد: پدربزرگم الآن خیلی سخت حرف می زند، اما خیلی راحت چت می کند.

امروز جمعه پنجم تیرماه 1423 هجری شمسی، مطابق با 25 ژوئن 2044 میلادی، خبرهای این هفته را به اطلاع می رسانیم

این نوشته را می توانید از رادیو دویچه وله از همین جا بشنوید.
گلاب گیری هسته ای در کاشان
انجمن گلاب گیران الکترونیکی قمصر کاشان( گلاب کلاب) که هر سال کارناوال گلاب قمصر را با شرکت گروههای رقصنده برزیلی و اسپانیایی و فرانسوی در قمصر کاشان برگزار می کنند، اعلام کرد: ما امسال گلاب های غنی شده و بسیار خوبی را به بازار خواهیم فرستاد. رامونا زینعلی زاده مدیر گلاب کلاب اعلام کرد: استفاده از سانتریفوژ بمب های هسته ای برای گرفتن گلاب باعث افزایش کیفیت گلاب گیری کاشان شده است. رامونا به خبرنگار ما گفت: از سی سال پیش وقتی همه شروع به تولید سانتریفوژ کردند، از این دستگاه برای گرفتن آب هویج، ودکا و گلاب استفاده می شود.

مسابقات تورنمنت شمس برگزار شد
مسابقات فوتبال تورنمنت شمس که توسط کارخانه آبجوسازی شمس برگزار می شود، با شرکت ایران، برزیل، قطر و هلند برگزار شد. تیم ملی ایران در این تورنمنت دوستانه که هر دوسال یک بار در ابرشهر مامازن برگزار می شود، موفق شد با نتیجه پرگل شش بر صفر تیم برزیل را شکست دهد. دایی علی کاپیتان تیم ملی ایران گفت: آخه حال مون خوب بود. اما در مسابقه دوم تیم ملی ایران با نتیجه سه بر صفر از تیم توربافی قطر شکست خورد. دایی علی گفت: آخه حال مون خوب نبود.

شیخ عبدالاسمیت الدامبلدور المنچستری
چاپ رساله جدید آیت الله سرشوالیه محسن کدیور مرجع تقلید شیعیان ایران در مورد احکام مربوط به اینترنت، محرمیت در میان خانواده های همجنسگرا و نماز جماعت در هنگام اسکی روی یخ باعث خشم حوزه علمیه لیورپول شد. آیت الله العظمی شیخ عبدالاسمیت الدامبلدور المنچستری مرجع تقلید حوزه علمیه لیورپول حکم تکفیر آیت الله کدیور را صادر و اعلام کرد حوزه علمیه نجف و قم و تهران مایه ننگ شیعیان اند. وی از القائده خواست سه سوت ترتیب آیت الله کدیور را بدهند.

وقتی آن لاین بودم
کتاب خاطرات محمد علی ابطحی با نام وقتی که آنلاین بودم توسط انتشارات پنگوئن به چهار زبان منتشر شد. ابطحی مالک شرکت مایکروسافت در کتابش به روزهای اولیه اینترنت در ایران، آشنایی اش با بیل گیتس و ادامه راه مایکروسافت پس از مرگ نابهنگام بیل گیتس اشاره کرده است. استفان ابطحی نوه محمدعلی ابطحی که ناظر ویرایش فرانسه و آلمانی کتاب بوده است، اعلام کرد: پدربزرگم الآن خیلی سخت حرف می زند، اما خیلی راحت چت می کند.

اقلیت سوئیسی تبار
دولت سوئیس اعلام کرد که از امروز اقلیت سوئیسی تبار در این کشور از حقوق برابر با سایر مردم برخوردار خواهند بود. در سوئیس از هر پنج نفر دو نفر سوئیسی تبار وجود دارد.

من فعلا قصد ظهور ندارم
در پی آدم ربایی در مشهد کماندوهای ضدشورش ایران که به این شهر اعزام شده بودند، توانستند سرنخ هایی از گروه مخفی انصار حزب الله مشهد پیدا کنند. کماندوها موفق شدند آقای مهدی عسگری را از دست انصار حزب الله مشهد نجات دهند. آقای مهدی عسگری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این گروه پنج سال پیش التماس کردند تا من ظهور کنم، اما وقتی ظهور کردم به من گفتند باید با دولت های ایران، عراق، افغانستان و لهستان بجنگی، وگرنه ما تو را می کشیم. من خوشحالم که از دست اینها نجات پیدا کردم. آقای مهدی عسگری گفت: من فعلا قصد ظهور ندارم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9385

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شیخ عبدالاسمیت الدامبلدور المنچستری' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008