جمعه 13 آذر 1383

تراکتوررانی در حسنی لند


رئیس مجلس از نمایندگانی که در جریان دعوا از چاقو استفاده نکردند تشکر کرد. لازم به یادآوری است که سنت کتک زدن نمایندگان در مجلس از زمان مجلس هفتم در سی و نه سال پیش که کتک زدن و تهدید کردن رایج شده و توسط همان مجلس قانونی شد، در ایران اجرا می شود.

امروز پنجشنبه دوازدهم آذرماه 1423 هجری شمسی مطابق با دوم دسامبر 2044 میلادی، خبرهای این هفته را به اطلاع می رسانیم.

انتخابات ریاست جمهوری یا رفراندوم
لیست نهایی کاندیداهای انتخابات در ایران اعلام شد، تا کنون هفتصد و بیست هزار کاندیدای طرفدار دموکرات های مشارکتی و یک میلیون و سیصد و هفت هزار کاندیدای طرفدار محافظه کاران راست و دویست و سیزده هزار کاندیدای مستقل در انتخابات ثبت نام کرده اند. بر اساس آمارهای وزارت کشور پنجاه و سه درصد از افرادی که سن شان بیشتر از 25 سال است کاندیدای ریاست جمهوری شده اند. دولت امیدوار است تعداد رای دهندگان امسال بیشتر از کاندیداها باشد. سایر سازمان ها خواستار رفراندوم شده اند.

سازمان جهاد مسلمین در هلند
یازده دانشجوی عضو سازمان جهاد مسلمین اروپا در دانشگاه لایدن هلند به تعدادی از دختران ایرانی و عراقی دانشجوی این شهر که حجاب شان مناسب نبود حمله کردند و ساختمان سفارت ایران در هلند را آتش زدند. این دانشجویان اعلام کردند مسلمانان اجازه نمی دهند که اروپا محل فساد خارجی ها شود.

شوشو مریم را گاز گرفت
مجلس ملی ایران امروز شاهد درگیری چند نماینده تنومند و قوی هیکل بود. در پی اعتراض یک نماینده تهران، مریم کوچک زاده نماینده دیگر تهران به او گفت: خفه شو، برو بمیر! اما این جمله با اعتراض فیزیکی خانم شوشو مرادخانی مواجه شد. شوشو گیس های مریم کوچک زاده را کشید و لپ او را گاز گرفت. در همین جریان سه نماینده تندرو با استفاده از حرکات کونگ فو موفق شدند که نمایندگان جناح میانه رو را به بیمارستان بفرستند. رئیس مجلس از نمایندگانی که در جریان دعوا از چاقو استفاده نکردند تشکر کرد. لازم به یادآوری است که سنت کتک زدن نمایندگان در مجلس از زمان مجلس هفتم در سی و نه سال پیش که کتک زدن و تهدید کردن رایج شده و توسط همان مجلس قانونی شد، در ایران اجرا می شود.

تراکتوررانی در حسنی لند
جشنواره سالانه حسنی در حسنی لند برگزار شد. حسنی لند در تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران هر سال شاهد برگزاری این مراسم است که میلیون ها کودک و نوجوان و بزرگسال از سراسر ایران و جهان در آن شرکت می کنند. در مراسم سالانه حسنی که در محوطه بزرگ نمایشگاهی حسنی لند در کرج سیتی برگزار می شود، مسابقات تیراندازی با کلاشینکف مشقی، مسابقات بیل زنی دسته جمعی، تراکتوررانی، مسابقه عصبانی شدن، مسابقه پرت و پلا گفتن، مسابقه عملیات استشهادی نمایشی و دهها بازی دیگر انجام می شود. موسسه حسنی اینترپرایز تکنولوژی انواع بازیهای کامپیوتری با شخصیت افسانه ای حسنی را در حسنی لند می فروشند. همچنین در این مراسم سمپوزیوم حسنی شناسی تطبیقی برگزار می شود که در آن حسنی شناسان بخش های حسنی شناسی دانشگاههای کشور، بخصوص ارومیه در مورد شخصیت اسطوره ای و جذاب این قهرمان کودکان تحقیقات خود را عرضه می کنند. جالب ترین تحقیق امسال توسط سر سید چارلز نبوی نوشته شده است که مدعی است بر اساس تحقیقات و دست نوشته های مرحوم پدربزرگش، سید ابراهیم نبوی، حسنی یک شخصیت واقعی در شصت سال پیش بوده است، البته سایر حسنی شناسان، بخصوص حسنی شناسان دانشگاه های ایلی نویز و آکسفورد این نظریه را بعید می دانند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15164

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تراکتوررانی در حسنی لند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008