پنجشنبه 22 بهمن 1383

مریلین فرزند رایس و خرازی


کنسرت گوگوش بعد از شصت سال برگزار خواهد شد، وی 25 سال با حکم دادگاه های ایران و 35 سال با حکم دادگاه های آمریکا حق برگزاری کنسرت نداشت.

چهل سال بعد در همین هفته
امروز 22 بهمن 1423 هجری شمسی مطابق با دهم فوریه 2045 میلادی، خبرهای این هفته را به اطلاع می رسانیم

مریلین فرزند رایس و خرازی
مریلین سادات خرازی وزیر امورخارجه ایالات متحده آمریکا شد. وی در نخستین کنفرانس مطبوعاتی اش اعلام کرد بزودی از پدر و مادرش جدا می شود و تور دیپلماتیک خود را برای حل مشکل اروپا و آفریقا آغاز می کند. مریلین سادات خرازی فرزند یک پدر ایرانی(کمال خرازی) و یک مادر آمریکایی( کوندالیزا رایس) است، پدر و مادر مریلین سادات سالها وزیر خارجه ایران و آمریکا بودند، این دو در جریان مذاکرات میان ایران و آمریکا به حالت جدی و اخموی همدیگر علاقه مند شدند و با هم ازدواج کردند. گفته می شود که جریان توافق میان این دو نفر برای ازدواج سه سال طول کشید و این دو نفر 24 بار در پایتخت های مختلف جهان در مورد ازدواج ساعت ها مذاکره کردند. مریلین سادات که شدیدا عاشق پدر و مادرش است، گفت: اونا خیلی ماه هستند، اون ها همیشه جدی هستند و معمولا سیاست سکوت و درهای بسته رو در زندگی اجرا می کنند. مریلین گفت: پدر و مادرم سی و یک سال پیش وقتی که من چهار ساله بودم یک بار خندیدند و این زیباترین خاطره من است.


انتخابات ریاست جمهوری
سارا عبدی مدیر موسسه نظرسنجی ایران اپینیون نتایج نظرسنجی خود را در مورد انتخابات ریاست جمهوری که تا چند ماه دیگر برگزار می شود اعلام کرد. سارا عبدی و مایکل نامور حقیقی در یک کنفرانس مطبوعاتی نتایج نظرسنجی را به خبرنگاران گفتند. براساس این نظرسنجی 15.5 درصد از پاسخگویان اعلام کردند که دوست دارند در انتخابات شرکت کنند، اما این کار را نمی کنند، همچنین 36.8 درصد پاسخگویان گفتند که دوست دارند به کاندیداهای مورد علاقه شان رای بدهند، اما چون خجالت می کشند به کاندیداهایی که همه به آنها رای می دهند، رای خواهند داد. براساس همین نظرسنجی 19.7 درصد از پاسخگویان اعلام کرده اند که در انتخابات شرکت نخواهند کرد، چون از شرکت در انتخابات احساس عذاب وجدان می کنند. همچنین 21.8 درصد از پاسخگویان اعلام کرده اند که ترجیح می دهند به کسانی که کاندیدا شده اند رای ندهند، چون احساس می کنند کاندیداها خیلی پررو هستند که خودشان را کاندیدا کرده اند. سارا عبدی اعلام کرد نتایج کامل این نظرسنجی بزودی در اختیار همگان قرار می گیرد.

پیش بینی های کیسینجر
هنری کیسنیجر سیاستمدار بزرگ آمریکایی که بیست و چهار سال است در بیمارستان به سر می برد، آخرین کتاب خود را با عنوان آینده ایران منتشر کرد. وی در این کتاب پیش بینی های خود را در مورد وقایع 150 سال آینده ایران منتشر کرده است، وی در این کتاب پیش بینی کرده است که محمود آباد و فریدونکنار در بیست سال آینده از همدیگر مستقل می شوند و بخش بالا و پائین علی آباد کتول از هم جدا می شوند، وی همچنین اعلام کرده است که به دلیل اختلافات قومی میان نانواها و مغازه های دریانی و بقالی های خیابان زنجان تهران و سلمانی های گیلک این منطقه بزودی منطقه ستارخان از منطقه خیابان زنجان تا میدان شهیاد به دو کشور تبدیل می شوند. کتاب جدید کیسینجر در ایران با تیراژ یک میلیون نسخه منتشر شده است و کلیه فروشندگان املاک از خرید آن استقبال کرده اند و انتشار این کتاب روی قیمت زمین تاثیر گذاشته است.

گوگوش و امیر قاسمی
کنسرت بزرگ گوگوش در تهران برگزار شد. هفته پیش دادگاهی در تگزاس اعلام کرد که به دلیل اینکه شاکی گوگوش دچار فراموشی( آلزایمر) شده و یادش نیست که از چه کسی شکایت داشته پرونده این شکایت بسته می شود. کنسرت گوگوش بعد از شصت سال برگزار خواهد شد، وی 25 سال با حکم دادگاه های ایران و 35 سال با حکم دادگاه های آمریکا حق برگزاری کنسرت نداشت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18129

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مریلین فرزند رایس و خرازی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008