شنبه 27 فروردین 1384

مرتضوی همانندسازی شد، سيد ابراهيم نبوي


بیمارستان بزرگ همانندسازی کشور قرار است در دو سال آینده یک میلیون سعید مرتضوی تولید کند.
16042005-ff-03.gif
پس از توافقات علمی میان بخش امور پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و با توجه به اینکه سعید مرتضوی دادستان انقلاب و عمومی تهران در سال گذشته به عنوان مدیر نمونه کشور انتخاب شد، تصمیم گرفته شد که از روی سعید مرتضوی همانندسازی شود

بی بی سی اعلام کرد: گروهی از متخصصان هندی قصد دارند با همتاسازی يوزپلنگ ايرانی، گونه ای از يوزپلنگ را که نزديک به يوزپلنگ ايرانی بوده اما بيش از چهار دهه است نسلش در کشور هند منقرض شده است احيا کنند.
در پی این خبر برخی از محافل اقتدارگرا تصمیم گرفتند که برای حفظ کیان اسلام و افزایش قدرت جناح راست از دانشمندان هندی بخواهند که اقدام به همانندسازی جانورانی غیر از یوزپلنگ نیز بکنند، لذا پس از توافقات علمی میان بخش امور پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و با توجه به اینکه سعید مرتضوی دادستان انقلاب و عمومی تهران در سال گذشته به عنوان مدیر نمونه کشور انتخاب شد، تصمیم گرفته شد که از روی سعید مرتضوی به عنوان جانور کمیاب و درحال انقراض به تعداد 300 عدد همانندسازی شده و جهت افزایش اقتدار جناح راست در کشور به کار گرفته شود.

سه ماه بعد: بنا به اعلام مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح دیروز تعداد 300 نفر سعید مرتضوی در این مرکز تولید شده که بر اساس آزمایشات لاکشمی کاپور دانشمند همانندساز هندی حال هر 300 نفر خوب گزارش شده است. وی اعلام کرد: این 300 نفر تا 20 روز دیگر می توانند وارد جامعه شوند و به کار بپردازند.

20 روز بعد: بنا به اعلام خبرگزاری ایسنا دکتر لاکشمی کاپور با حکم یکی از مرتضوی های تولید شده ممنوع الخروج شد و با حکم یک مرتضوی دیگر بازداشت و توسط سردار مرتضوی به زندان برده شد. سعید مرتضوی وکیل مدافع دکتر لاکشمی کاپور اعلام کرد: موکل من تمام جرائم را می پذیرد. در پی دستگیری دکتر لاکشمی کاپور دولت هند به این قضیه شدیدا اعتراض کرد، اما سعید مرتضوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در یک واکنش مطبوعاتی اظهارات دولت هند را مغرضانه و دخالت در امور داخلی ایران قلمداد کرد.

یک ماه بعد: در پی استعفای 160 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با هماهنگی و مشورت با دفتر مقام معظم رهبری صورت گرفته بود، انتخابات میان دوره ای مجلس برگزار شد. سعید مرتضوی معاون امنیتی وزارت کشور اعلام کرد که انتخابات با آزادی کامل برگزار می شود.

یک ماه و نیم بعد: انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برگزار شد و 147 نماینده جدید وارد مجلس شورای اسلامی شدند و انتخابات 13 نماینده دیگر به دور دوم کشیده شد. در شهر تهران بیست نماینده به ترتیب زیر به مجلس راه یافتند:
1) سعید مرتضوی با 438567 رای
2) سعید مرتضوی با 432265 رای
3) سعید مرتضوی با 426125 رای
4) سعید مرتضوی با 421021 رای
5) سعید مرتضوی با 419857 رای
6) سعید مرتضوی با 412156 رای
7) سعید مرتضوی با 404002 رای
8) سعید مرتضوی با 401289 رای
9) سعید مرتضوی با 389164 رای
10) سعید مرتضوی با 389021 رای
11) سعید مرتضوی با 365265 رای
12) سردار سعید مرتضوی با 356225 رای
13) سعید مرتضوی با 345899 رای
14) سعید مرتضوی با 331998 رای
15) سعید مرتضوی با 329096 رای
16) سعید مرتضوی با 324668 رای
17) سعید مرتضوی با 302198 رای
18) سعید مرتضوی با 300120 رای
19) سعید مرتضوی با 296132 رای
20) سعید مرتضوی با 289125 رای
انتخاب یک نماینده دیگر به دور دوم کشیده شد و قرار است از میان آقایان سعید مرتضوی و سعید مرتضوی تا پانزده روز دیگر یکی از آنان به عنوان نفر بیست و یکم تهران به مجلس برود. همچنین در شهرهای دیگر نیز سه نفر کاندیدای مستقل و 127 نفر سعید مرتضوی وارد مجلس شورای اسلامی شدند. آقای سعید مرتضوی رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که انتخابات بدون حادثه برگزار شده است، اما در شهر مشهد میان طرفداران آقای سعید مرتضوی و آقای سعید مرتضوی درگیری هایی رخ داده که به این شکایات رسیدگی خواهد شد. همچنین بنا به اعلام ایرنا آقای سعید مرتضوی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: در مورد انتخاب آقای کورش فولادوند کاندیدای مردم خرم آباد از سوی آقای سعید مرتضوی کاندیدای دیگر این شهر شکایاتی شده است که مشغول رسیدگی هستیم و بزودی شورای نگهبان نظرش را اعلام می کند. سردار مرتضوی فرمانده نیروی انتظامی تهران اعلام کرد که این نیرو با تمام قدرت از صندوق های رای گیری حفاظت کرد و از این پس نیز حامی نظم کشور خواهد بود.

دو ماه بعد: در پی درگذشت نابهنگام چهار تن از آیات عظام آیت الله مومن، آیت الله رضوانی، حجت الاسلام مدرس یزدی و آیت الله جنتی پرفسور سعید مرتضوی رئیس بخش قلب بیمارستان خاتم الانبیا ضمن اعلام این خبر علت سکته دسته جمعی این آقایان را شنیدن یک خبر بد اعلام کرد. بدنبال درگذشت اعضای شورای نگهبان مقام معظم رهبری آیت الله سعید مرتضوی، آیت الله سعید مرتضوی، آیت الله سعید مرتضوی و حجت الاسلام سعید مرتضوی را به عنوان اعضای فقیه شورای نگهبان انتخاب کردند. همچنین در پی استعفای آقایان کدخدایی، علیزاده، الهام و حجت الاسلام کعبی اعضای حقوقدان شورای نگهبان آقایان دکتر سعید مرتضوی حقوقدان، دکتر سعید مرتضوی دادستان سابق تهران، سعید مرتضوی و سعید مرتضوی به عنوان اعضای حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شدند.

دو ماه و نیم بعد: شورای نگهبان صلاحیت دکتر مصطفی معین را به دلیل عدم التزام عملی به ولایت فقیه و شرکت در تجمع ضدانقلابی هجده تیر و صلاحیت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی را به دلیل اینکه هاشمی رفسنجانی است رد کرد. آقای سعید مرتضوی سخنگوی این شورا اعلام کرد در صورتی که لازم بداند جزئیات اسناد رد صلاحیت کاندیداها را منتشر خواهد کرد.

سه ماه بعد: انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و انتخابات میان آقایان سعید مرتضوی و دکتر سعید مرتضوی به دور دوم کشیده شد. بنا به گزارش ایسنا این رقابت شدید خواهد بود. دکتر سعید مرتضوی اعلام کرد: آمریکایی ها با این انتخابات از ایران درس دموکراسی گرفتند. دولت فرانسه این انتخابات را به دولت ایران تبریک گفت و خواستار فروش بیشتر پژو 405 در ایران شد. همچنین جک استراو در ملاقات با دکتر سعید مرتضوی سفیر ایران در انگلیس این انتخابات را گامی به جلو خواند و خواستار حضور بیشتر اقتصادی انگلستان در ایران شد و گفت: ماشین های ما بهتر از پژو هستند، ماشین پژو وقتی بعد از چهارهزار کیلومتر روغنش را عوض نکنی آب و روغن قاطی می کند. روزنامه شرق در سرمقاله سعید مرتضوی سردبیر این روزنامه انتخابات را چشم اندازی دموکراتیک و در راستای ادامه اصلاحات توصیف کرد. در پی چاپ این مقاله قاضی سعید مرتضوی سردبیر روزنامه شرق را احضار کرد و گفت: گفتن اینکه انتخابات ادامه اصلاحات است اشاعه اکاذیب است و مرتضوی باید پاسخگو باشد.

سه ماه و ده روز بعد: بنا به اعلام حجت الاسلام مرتضوی دادستان کل کشور دکتر لاکشمی کاپور در زندان اعتراف کرد که برای دولت انگلیس و هند جاسوسی می کرد و قصد داشت علاوه بر اختلال در امنیت کشور اسرار هسته ای ایران را نیز فاش کند. وی اظهار ندامت کرد و سرانجام به دلیل پی بردن به اشتباهات خود توسط قاضی مرتضوی با یک وثیقه یک میلیون دلاری آزاد شد و به هند برگشت. همزمان با این خبر مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد که با تلاش های دکتر لاکشمی کاپور در زندان تعداد سه نفر لاکشمی کاپور اصلاح شده همانندسازی شده که با نام های عبدالله کاپور، میثم کاپور و یاسر کاپور در حال حاضر مشغول راه اندازی بیمارستان بزرگ همانندسازی کشور هستند. آنان قرار است در دو سال آینده یک میلیون سعید مرتضوی تولید کنند.

چهارماه بعد: روزنامه کیهان منتشر شد. به تصویر این روزنامه دقت کنید:


(براي بزرگ کردن تصوير روي آن کليک کنيد.)

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21130

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مرتضوی همانندسازی شد، سيد ابراهيم نبوي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008