سه شنبه 24 خرداد 1384

قالیباف می ترکونه!


همانطور که قول داده بودم و با توجه به ادامه حضور قالیباف در صحنه انتخابات، از فردا عصر تا آخرین ساعات رای گیری هر شش ساعت یک طنز در مورد قالیباف و سایر نامزدهای راست در این صفحه می خوانید.

تبلیغات قالیباف وارد مرحله انفجاری شد. همانطوری که قابل پیش بینی بود با رسیدن روزهای انتخابات و ناامیدی قالیباف از اینکه بتواند حتی در فهرست سه نفر اول قرار بگیرد، جرزنی نظامی در بازی دموکراتیک انتخابات شروع شد. حالا دیگر باید بطور جدی در انتخابات شرکت کرد و خطری را که صدایش گوش مردم تهران را کر کرده است و موج انفجارش چند تن را کشته است، جدی گرفت.

همه سیاستمداران و صاحب نظرانی که در ایران در مورد عامل انفجار یکشنبه و دو انفجار دوشنبه در خانی آباد و تجریش نظر داده اند، گفته اند که این انفجارها برای تاثیرگذاری بر انتخابات انجام گرفته و کسانی که در این انفجارها دست داشته اند، قصد دارند با اقدامات خود اثبات کنند که یک منجی باید بیاید تا امنیت در کشور بوجود بیاید. همه از کسی که در این ماجرا دست دارد یاد می کنند، اما مثل همیشه در این ماجراها افراد دست دارند، اما اسم ندارند.

هیچ فرضیه دومی وجود ندارد، مجاهدین خلق دست داشتن خود را در این انفجار رد کردند، از سوی دیگر حتی اگر آنها نیز چنین نکرده بودند، از سازمانی که رهبرش ماههاست گم شده است و اعضای اصلی اش ماههاست که از تروریست قلمداد شدن واهمه دارند، این اقدام بعید است. از سوی دیگر کسانی که وضع ایران را می شناسند این را خوب می دانند که هیچ تشکیلات تروریستی در ایران قادر به انجام عملیات نظامی نیست، مگر اینکه بتواند در پوشش امنیتی نظامیان یا نیروی انتظامی یا اطلاعات قرار بگیرد. الیاس نادران نماینده مجلس، معاونت سابق پارلمانی سپاه و عضو ستاد قالیباف دو ساعت پس از انفجار در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و اعلام کرد که این انفجار نشان می دهد که بسیج باید هشیار باشد. این شتابزدگی برای استفاده از عملیاتی که قرار است تبلیغات سردار خلبان قالیباف را وارد مرحله انفجاری کند، همه انگشت ها را به سوی نظامی جوانی که چکمه هایش را درآورده، اما دوستان لباس شخصی اش با گاز اشک آور و تیغ و چاقو به رقبای انتخاباتی حمله می کنند نشانه می رود.

ارزیابی گروه قالیباف این است که دو وضع ممکن است، یا در اثر این انفجارها موفق می شوند که بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی را پای صندوق بکشانند تا آخرین تاثیر را بر انتخابات بگذارند، یا اینکه با نظامی کردن شرایط به هر نحو امکان به هم زدن انتخابات را فراهم کنند. شرکت سهامی میلیاردرهای نظامی که هزینه سی میلیاردی تبلیغات قالیباف را فراهم کرده اند می دانند که در صورت اشغال صندلی ریاست جمهوری توسط هر کسی جز سه تفنگدار راست، قالیباف، لاریجانی و احمدی نژاد، روزهای سختی در انتظار آنان است.

یکی از مسوولان تبلیغات قالیباف یک ماه پیش اعلام کرد که در سه روز آخر تهران رو می ترکونیم. این داستان شروع شده است، فقط یک دلیل مهم برای این انفجارها وجود دارد؛ قالیباف و رفقایش از پیروزی در انتخابات ناامید شده اند و حضور مردم برای کم کردن روی بچه پرروهای سپاه که امیدوارند مردم تفاوت لباس شخصی قالیباف را با لباس نظامی اش نفهمند، را جدی گرفته اند. در انتخابات باید شرکت کرد و یک نه بزرگ به نظامیان گفت.

دنبالک: http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24436

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قالیباف می ترکونه!' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008