سه شنبه 29 مهر 1382

پايان تحصن خانواده هاي زندانيان سياسي جبهه دموکراتيک ايران و جبهه متحد دانشجويي

از ساعت 12 ظهر امروز گروهي از خانواده هاي زندانيان سياسي وابسته به جبهه دموکراتيک ايران و جبهه متحد دانشجويي از جمله خانم محبوبه طبرزدي ، همسر مهندس حشمت الله طبرزدي و آقاي تقي حميدي ، پدر دکتر فرزاد حميدي و گروهي ديگر از خانواده هاي زندانيان سياسي متعلق به جبهه متحد دانشجويي و همچنين گروهي از اعضاي اين تشکل ها از جمله امير ساران ، علي سرمدي ، کيانوش سنجري ، شيوا نظري ، هانيه نعمتي و اعضاي انجمن تارا و جامعه فرهنگيان ايران با حضور در مقابل مجلس شوراي اسلامي در اعتراض به وضيعت همسران ، پدران و فرزندان دربند خود دست به يک تحصن آرام زدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين تحصن در ساعت 3 با مداخله نيروهاي حفاظت مجلس و نيروي انتظامي که در محل حاضر شده بودند پايان گرفت. نيروهاي حفاظت مجلس با رد هر گونه خبر اعتصاب غذاي نمايندگان مجلس ( در اين روز ) گفتند که هيچ نماينده اي در ساختمان مجلس براي روزه سياسي حضور ندارد و اين مطلب بر خلاف خبري بود مبني بر روزه سياسي برخي از نمايندگان اصلاح طلب مجلس در روز 28 مهر ماه.
نيروهاي حفاظت مجلس ، دوربين عکاسي متعلق به اين خانواده ها را ضبط نموده و پس از تخريب عکس هاي آن ، آن را تحويل دادند. اما لازم به ذکر است که رفتار اين نيروها با خانواده هاي متحصن در مقابل مجلس به صورت کاملا محترمانه صورت پذيرفت.
تنها تصوير باقي مانده قابل رويت ، تصوير زير است که متعلق به خانواده آقاي حشمت الله طبرزدي مي باشد.

اين تحصن آرام ساعت 3 پس از گفتگوي يکي از خبرنگاران خبرگزاري ايرنا با تحصن کنندگان و همچنين دخالت نيروهاي حفاظت مجلس پايان يافت.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/486

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پايان تحصن خانواده هاي زندانيان سياسي جبهه دموکراتيک ايران و جبهه متحد دانشجويي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016