شنبه 8 آذر 1382

براي دومين بار متوالي انصار حزب الله با شعار ياشاسين آذربايجان به مردم حاضر در کنسرت ماهي صفت حمله بردند.

انصارحزب الله براي دومين بار ظرف هفته هاي گذشته ، از شعارهاي آذري - براي برهم زدن تجمعات استفاده نمودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بر اساس اظهارات شاهدان عيني - مراسم ۵ آذرماه - « ماهي صفت - ملقب به مستر بين ايران » - گروهي از شبه نظاميان شناخته شده - انصار حزب الله - اين بار با شعار « يا حيدر » - « يا زهرا » - « ياشاسين آذربايجان » - به حميد رضا ماهي صفت - که معلول ۳۵٪ جنگ مي باشد حمله بردند - اين عمل بلافاصله با برخورد شديد - تماشاچيان و جوانان حاضر در کنسرت مواجه شد و انصار به سرعت محل کنسرت را ترک گفت.
لازم به يادآوري است اين سومين بار است که انصار حزب الله - اقدام به برهم زدن مراسم حميدرضا ماهي صفت مي نمايند. سال گذشته حمله انصارحزب الله به رهبري حميد استاد به کنسرت ماهي صفت در مشهد که به مجروح شدن - گروهي از ماموران نيروي انتظامي انجاميد - دادگستري استان را وادار ساخت - حميد استاد سرکرده انصار مشهد را بازداشت و محاکمه نمايد.

رويکرد جديد انصار در حمله به تجمعات با شعارهاي آذري که پيش از اين در مراسم سالگرد - صفر قهرمانيان - به حمله انصار به اعضاي کانون نويسندگان و دختر مرحوم صفرخان انجاميد. براي بسياري از ناظرين سياسي - با توجه به شيوه هاي بکاررفته در ماجراي کوي دانشگاه تهران و تبريز چندان عجيب به نظر نمي رسد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1736

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'براي دومين بار متوالي انصار حزب الله با شعار ياشاسين آذربايجان به مردم حاضر در کنسرت ماهي صفت حمله بردند.' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016