شنبه 27 دي 1382

اطلاعيه سازمان مشروطه خواهان ايران «خط مقدم» درباره جنجال انتخابات

ترفند جديد نظام براي گول زدن
افكار عمومي در ايران و جهان
داستان رد صلاحيت 80 تن از نماينگان “اصلاح طلب” مجلس كه بسياري از آنان سالها در دستگاه هاي امنيتي رژيم خدمت كرده اند و جنجالي كه به سبب آن به وجود آمده، فقط و فقط به منظور داغ نمودن تنور انتخابات و گمراه ساختن افكار عمومي در داخل و خارج كشور مي باشد.
اين سناريو كه توسط مسئولين نظام (رفسنجاني، كروبي و خاتمي با كمك امثال بهزاد نبوي و رهبري خامنه اي) طراحي گرديده است، ادامة همان جنگ زرگري ميان اصلاح طلبان دولتي و محافظه كاران مي باشد كه در انتها قصدي جُز ارائه چند قهرمان قلابي به منظور گول زدن مردم و جلب آنان به پاي صندوق هاي رأي ندارد، فارغ از آنكه مردم ايران ديگر گول اين نوع ترفند هاي پوسيده را نخواهند خورد.
امروز، زنان، جوانان، دانشجويان، كارگران و تمام احاد مردم به خوبي از بازي هاي سياسي و خيمه شب بازي هاي حكومت (از قبيل سخنان ضد و نقيض خاتمي به وزير كشور و استانداران در مورد استعفاهايشان) آگاهي دارند. مردم فراموش نكرده اند كه در 4 سال گذشته اين آقايان حتي قادر نبوده اند نسبت به آزادي روزنامه نگاران، دانشجويان و ساير زندانيان سياسي كوچكترين قدمي بردارند. مگر نه اينكه لابحه آزادي مطبوعات به وسيله يك حكم حكومتي رهبر تحميلي سپاه پاسداران روانه زباله دان گرديد. مگر نه اينكه قوه قضائيه مخلوق ولي فقيه قادر است نمايندگان مجلس را به دادگاه احضار نموده و همانجا سكوت آنان را براي هميشه تأمين سازد!
ملت ايران مشكل كشور را تنها شوراي نگهبان و يا شوراي تشحيص مصلحت نظام نمي دانند. مشكل كشور مردمسالاري باصطلاح اسلامي آقاي خاتمي است كه مقوله ولايت مطلقه فقيه و قوانين ناشي از آن را به جاي يك جامعه مدني و سكولار به مرد تحميل كرده است.
سازمان مشروطه خواهان ايران «خط مقدم» اميد هيچگونه تغيير اساسي در شرايط كنوني نداشته و ندارد و با توجه به تجربيات موجودو شكست فاحش جنبش دوم خرداد، با تحريم انتخابات و رد هر نوع مشروعيت نظام فعلي را به منظور هموار ساختن راه حل هاي كارآمدي كه مي تواند نهايتاً به استقرار يك حكومت دموكرات و سكولار را در ايران بيانجامد توصيه مي نمايدو معتقد است كه رژيم باقي مانده از آيت الله خميني با هيچ نوع انتخاباتي قابل اصلاح نيست و بايد جاي خود را به نظام برخواسته از اراده ملت بزرگ ايران بر اساس دموكراسي و آزادي بسپارد.

سازمان مشروطه خواهان ايران «خط مقدم»
26 ديماه 1382 برابر با 15 ژانويه 2004
POB 326, London SW15 3NN, UK
www.cmi-fl.com

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3517

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه سازمان مشروطه خواهان ايران «خط مقدم» درباره جنجال انتخابات' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016