دوشنبه 20 بهمن 1382

چند پیشنهاد حکومتی!! رحمت ابراهيمي

رحمت ابراهيمي

در راستای اینکه حکم رهبر از قانون اساسی فراتر است و با یک اشاره رهبر، جان بر کفان همیشه در صحنه به میدان می آیند، پیشنهاد می شود رهبر یک حکم حکومتی دیگر صادر کند که هر نفر رای دهنده به تعداد نمایندگان آن حوزه رای بدهد تا بر تعداد رای ها افزوده شده و رهبر مملکت رسوا نشود.
این پیشنهاد به این دلیل است که با غیر رقابتی بودن انتخابات خود دوجناح هم حال رای دادن ندارند می ماند نیروهای بسیج (شما بخوانید لباس شخصی های چماق به دست) و سپاه (شما بخوانید ملت همیشه در صحنه) که آن هم تعدادشان از 10 درصد رای دهندگان بیشتر نیست.
پیشنهاد دیگر این است که به حکم حکومتی صادره رهبر برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم تا لج اصلاح طلبان را بیشتر دربیاریم. همان گونه که می بینید نمایندگان متحصن هم وقتی دیدند خاتمی با حکم حکومتی رهبر تسلیم تر شد و مانند همیشه خفه! و به یاران با وفایش پشت کرد، اعلام کردند که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت فعالانه می کنیم تا رهبر از ما راضی باشد، ملت کیلو چند است.
در راستای افشاگری های علمی! شریعتمداری که قبلا نماینده ها "گاو" بودند و اینک کشف کردند که به جای مغر در کلّه نماینده های متحصن "گچ" وجود دارد و این بدبختان نقص مادر زادی دارند، پیشنهاد می شود با یک حکم حکومتی ایشان به سمت رئیس مجلس در آید تا در دوره بعدی بهتر بتواند بر این جانوران تحقیق کند.
پیشنهاد می شود که با یک حکم حکومتی مراسم راهپیمایی 22 بهمن میکس شده و چندین برابر گزارش شود. این مراسم به صورت پخش مستقیم با تاخیر 10 دقیقه در سیمای لاریجانی در شبکه یک و دو داخلی و با تاخیر 20 دقیقه در شبکه های جام جم یک و دو خارجی و هم زمان و بدون تاخیر در شبکه های شب خیز و سحر خیز (طپش) پخش شود تا اطلاع رسانی به نحو احسن اجرا شود.

رحمت ابراهیمی
admin@panahjoo.com

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4454

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چند پیشنهاد حکومتی!! رحمت ابراهيمي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016