پنجشنبه 14 اسفند 1382

توضيح سايت "بازتاب" درباره مطلبي تحت عنوان «طنزگونه‌اي درباره ويروس‌پراكني سايت بازتاب»

چند روز پيش مطلبي در ارتباط با ارسال ويروس توسط سايت بازتاب در خبرنامه گويا منتشر شد. متاسفانه با توجه به موارد فني و امکان ارسال ويروس تحت نام هاي گوناگون، مي بايست قبل از انتشار با نويسنده مطلب و سايت بازتاب در اين مورد گفتگو مي شد، هرچند بعد از انتشار مطلب موارد فني به اطلاع نويسنده رسيد، اما خبرنامه گويا در اين مورد بي توجهي و اهمال کرده و از اين بابت از سايت بازتاب و بازديدکنندگان پوزش مي طلبيم.

با سپاس
سردبير خبرنامه گويا

در زير توضيحات سايت بازتاب را در اين مورد مي خوانيد:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با سلام،
احتراما درباره انتشار مطلبي با عنوان «طنزگونه‌اي درباره ويروس‌پراكني سايت بازتاب» توضيحات ذيل به اطلاع مي‌رسد:
از آنجا كه در حال حاضر برنامه‌هاي متعددي وجود دارد كه با استفاده از آنها مي‌توان با هر مبدأي به آدرس‌هاي مختلف، ايميل ارسال كرد، انتشار مطلبي درباره ارسال ويروس از آدرس «بازتاب» در خبرنامه گويا دور از انتظار بود. چرا كه با توجه به سابقه چندساله اين سايت، قاعدتا دست‌اندركاران خبرنامه گويا از اين امكان مطلع بوده‌اند. اتفاقا تاكنون مواردي هم پيش آمده كه ما نيز ويروس‌هايي با آدرس فرستنده info@baztab.com دريافت كرده‌ايم.
البته براي اطلاع شما لازم به ذكر است كه به دليل كثرت ايميل‌هاي ارسالي به آدرس info@baztab.com، متأسفانه همكاران
ما، فرصت ارسال ايميل و يا پاسخگويي به بيشتر پيام‌ها را نمي‌يابند و البته در تاريخ ياد شده در مطلب منتشره در خبرنامه گويا و روز قبل از آن از طريق پست الکترونيکي ماهيچ ايميلي ارسال نشده است.

با احترام ـ بازتاب

[سوگند به ايميل و ويروس هايی که حمل می کند، طنزگونه ای در باب ويروس پراکنی سايت بازتاب، مهران رفيعي]

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5321

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توضيح سايت "بازتاب" درباره مطلبي تحت عنوان «طنزگونه‌اي درباره ويروس‌پراكني سايت بازتاب»' لينک داده اند.

همه مظنون هستند!
امروز کلي ايميل ويروسي از طرف ايميل INFO@BAZTAB.com به دستم رسيد. چند روز قبل هم با ايميل اينفوي صدا و سيما چنين کرده بودند. اين ويروس نت اسکاي و قبل...
ITiran v2.0
March 4, 2004 10:04 PM

Copyright: gooya.com 2016