دوشنبه 31 فروردين 1383

مسئولیت جان سیامک پورزند با سران جمهوری اسلامی ست! پیشروان آزادی بیان ایران

هم میهنان ، روزنامه نگاران و روشنفکران آگاه؛

بر اساس اخبار رسیده ، سیامک پورزند در حال کما و در بیمارستان نیروی انتظامی به سر می برد. وی که از چند روز پیش در سلول انفرادی زندان اوین دچار سکته قلبی شده بود ، به دلیل اهمال عمدی مسئولان زندان حالش به وخامت گراید و سرانجام روز گذشته به بخش مراقبتهای ویژه بیماستان نیروی انتظامی منتقل شد.
سیامک پورزند که در چند سال اخیر تحت فشار شدیدی برای پرونده سازی علیه روزنامه نگاران و روشنفکران قرار داشته است، به دلیل کهولت سن و شکنجه های وحشیانه توسط حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی و دادستانی در ماههای اخیر در وضعیت وخیمی از نظر روانی و جسمانی به سر برده است .
اما مسئولان زندان اوین نه تنها ازرسیدگی درمانی به وی خودداری کرده اند بلکه با تزریق داورهای مسکن قوی به وی سبب از کار افتادن کلیه و عوارض جانبی شدیدی در وی شده اند که وضع وی را وخیم تر کرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"پیشروان آزادی بیان ایران" با اعلام نگرانی شدید نسبت به وضعیت وخیم سیامک پورزند خواهان بستری شدن وی در یک بیمارستان مجهز تحت نظر بستگانش و آزادی بی قید و شر ط او هستند.
ما همچنین توجه تمام مراجع و مدافعان حقوق بشر و آزادی رسانه ها، بیان و عقیده در سراسر جهان را به وضعیت وخیم سیامک پورزند که یکی از بی شمار روزنامه نگاران و روشنفکرانی ست که تحت حاکمیت جمهوری اسلامی به چنین سرنوشتی دچار می شود جلب می کنیم.

زنده باد آزادی!
پیشروان آزادی بیان ایران
31 فروردین ماه 1383

سایت: www.freebatebi.com
مسنجر: freeirancom@yahoo.com

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6623

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مسئولیت جان سیامک پورزند با سران جمهوری اسلامی ست! پیشروان آزادی بیان ایران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016