چهارشنبه 6 خرداد 1383

سحرخيز به خاطر نشان دادن سر و سينه زخمي اش به عکاسان خارجي احتمالا به حبس ابد محکوم خواهد شد! ف. م. سخن

به گزارش واحد مرکزي خبر، عيسي سحرخيز که امروز صبح براي شکايت از رئيس دادگاه ويژه روحانيت، حجة الاسلام محسني اژه اي به کلانتري 109 مراجعه کرده بود، در مقابل در ِ کلانتري توسط عده اي لباس شخصي دستگير و به مکان نامعلومي منتقل شد. کارشناسان مسائل سياسي ايران اين دستگيري را بي ارتباط با انتشار عکس سر و سينه ي زخمي سحر خيز در سايت فارسي بي بي سي نمي دانند. نعمت احمدي وکيل دادگستري در گفتگو با بخش فارسي بي بي سي گفته بود که سحرخيز را پس از جلسه ي هفتگي هيات نظارت بر مطبوعات، با وضعيت آشفته و پيراهن پاره ديده که روي شانه اش محل گازگرفتگي به چشم مي خورده و سرش در اثربرخورد جسم سخت زخمي شده و بخشي از پائين تنه ي بدنش خراشيدگي عميقي برداشته بوده است. احمدي مشخص نکرده که کدام بخش پائين تنه دچار خراشيدگي عميق شده و آيا جسم سخت مورد استفاده ي قاضي اژه اي، ارتباطي با جسم سخت استفاده شده توسط قاضي مرتضوي در جريان فوت زهرا کاظمي داشته است يا خير؟

لازم به يادآوري است، چند سال پيش دانشجوئي به نام احمد باطبي، به خاطر بلند کردن يک زيرپيراهني ظاهرا خون آلود، به اعدام محکوم شد که بعد از مدتي مجازات او کاهش يافت. کارشناسان امنيتي مسئول پرونده باطبي، معتقد بودند که عوامل داخلي استکبار و ملي – مذهبي هاي ضدانقلاب، آن زيرپيراهن را به کمک دولتمردان پيشين آلمان از يکي از فروشگاه هاي زنجيره اي "سي اَند اِ" برلن خريداري کرده و با اولين پرواز لوفت هانزا، به دست باطبي رسانده بودند و باطبي زير پيراهني مزبور را موقع خوردن همبرگر، با سس گوجه فرنگي رنگ کرده و بر سر دست گرفته بوده است. همين کارشناسان اظهار نظر کرده اند که تعداد سوراخ هاي روي اين زير پيراهني تناسبي با زندگي فقيرانه ي يک دانشجوي ساکن خوابگاه نداشته و رنگ آن نيز به جاي آنکه به زردي ناشي از کهنگي و اندراس بزند، کاملا سفيد بوده که خود نشانه ي روشن توطئه ي استکبار جهاني است. شايان ذکر است، دولت ايران قصد دارد در صورتي که شهردار برلن دست از عناد برندارد، يک لوح افشاگرانه ديگر در ارتباط با اين زيرپيراهني در مقابل در ورودي دانشگاه تهران نصب کند.

خبرنگار واحد مرکزي خبر با در نظر گرفتن مشابهت رويداد باطبي و سحرخيز پيش بيني مي کند که سحرخيز دستکم به حبس ابد محکوم شود.

سايت گوياآآآآآ در ارتباط با حادثه ي سحرخيز مي نويسد: تاريخ بار ديگر تکرار شد و اينبار عامل خودفروخته ي استکبار جهاني، شانه ي سفيد و پروارش را بي شرمانه در معرض دوربين ها و چشمان نامحرم غربي قرار داد تا آبروي نظام اسلامي را ببرد. برخي از مقامات سابق امنيتي و همکاران شهيد سعيد امامي معتقدند اگر قندان به سمت سحرخيز پرتاب شده و شي سخت به سرش خورده، چرا عينکش که در عکس پيداست، سالم مانده است؟ چرا تنها يک سوراخ بر روي شانه ي سحرخيز ديده مي شود؟ مگر حضرت حجةالاسلام والمسلمين اژه اي فقط يک دندان داشته است؟ چرا جاي دندان هاي ديگر ايشان ديده نمي شود؟ فک آقاي اژه اي چقدر بايد باز مي شده تا شانه هاي کلفت آقاي سحرخيز در دهان ايشان جا بگيرد و ايشان بتوانند آن را گاز بزنند؟ صاحب نظران بر اين عقيده اند که مار آناکوندا هم نمي توانسته است شانه اي به اين پهني را گاز بزند و احتمالا خود سحرخيز براي مظلوم نمائي با پيچ گُشتي شانه اش را سوراخ کرده است. خبرنگار سايت گوياآآآآآ از طريق مستخدمه ي منزل ِ آقاي اژه اي به اين خبر سري دسترسي پيدا کرده است که دندان هاي آقاي اژه اي تماما مصنوعي بوده و ايشان قادر به گاز گرفتن يک سوسيس اسلامي هم نمي باشند؛ شانه ي پروار ضدانقلابي مانند سحرخيز که جاي خود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرنگار سايت فيلتر شده ي امروز گزارش مي دهد حجةالاسلام اژه اي که در دادگاه تابستان 77 فرصت نمي داد جملات آقاي کرباسچي "منعقد" شود و دائما ميان حرف او مي دويد، در اثر فشارهاي کاري چند سال گذشته و تحمل کابوس هاي شبانه ي ارواح قربانيان قتل هاي زنجيره اي، دچار ضعف اعصاب شده و کنترلش را سريعا از دست مي دهد. اژه اي که هنگام احضار آقاي خوئيني ها به دادگاه ويژه، منش صد در صد اسلامي داشت و شخصا تا جلوي اتومبيل به پيشواز ِ نامبرده شتافت و حتي براي جلوگيري از اجحاف به حجةالاسلام نوري تمام جريان دادگاه را از طريق دوربين هاي مدار بسته در دفترش پيگيري مي کرد، طي چند سال گذشته، بر اثر انتشار اخبار ِ حاکي از صدور حکم شرعي توسط او براي به قتل رساندن قربانيان قتل هاي زنجيره اي، دچار ناراحتي عصبي شده است. عدم حضور حجةالاسلام محتشمي و بي توجهي او به احضار دادگاه و وضعيتي که آقاي اژه اي بر آن "گردن کلفت بازي" نام نهاد نيز در اين ضعف اعصاب بي تاثير نبوده است. لازم به ذکر است که ايشان در جلسات خصوصي، بارها و بارها به پرت کردن قندان مبادرت ورزيده اند که اخبار آن تا کنون به بيرون درز نکرده است.

هم چنين خبرنگار تلويزيون لس آنجلسي ان.آي.تي.وي موفق شد با تلفن همراه خود صداهائي را از روبه روي ساختمان محل برگزاري جلسه هيات نظارت بر مطبوعات به طور مستقيم به آمريکا مخابره کند. در فريادهاي محسني اژه اي اين جملات قابل تشخيص بود: "شهردار زندان ميندازيم! قبه کنف مي کنيم! حکم قتل صادر مي کنيم! قندان پرت مي کنيم! گاز مي گيريم! آي ي ي ، نفس کش!" گزارشگر ان.آي.تي.وي اظهار داشت که انستيتو پاستور تهران از مراجع انتظامي خواسته است تا آقاي اژه اي را براي تشخيص ابتلا به بيماري هاري هر چه سريع تر به انستيتو پاستور انتقال دهند که تا کنون اين کار صورت نگرفته است. به گزارش ان.آي.تي.وي شاهزاده رضا پهلوي به همين مناسبت پيامي از آمريکا به هموطنانش در داخل ايران ارسال کرده و در آن همبستگي خود را با تمام مبارزان گازگرفته شده در راه ميهن اعلام داشته است.

[وب لاگ ف.م.سخن]

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8193

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سحرخيز به خاطر نشان دادن سر و سينه زخمي اش به عکاسان خارجي احتمالا به حبس ابد محکوم خواهد شد! ف. م. سخن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016