جمعه 12 تير 1383

"آقا قربونت برم اگه خودت اين کارو نمی کنی همين امشب از آقا امام زمون بخواه تا فتواشو صادر کنه...!" گزارشی از نماز جمعه قم، امضاء محفوظ

حاج نصرالله خطاب به آيت الله مشکينی : آقا قربونت برم اگه خودت اين کارو نمی کنی همين امشب از آقا امام زمون بخواه تا فتواشو صادر کنه...!

امروز هنگام خطبه های نماز جمعه آيت الله مشکينی در قم بين بيش از ده نفر از نماز گزاران جمعه و چندين جوان ديگر برخورد شديدی روی داد که منجر به دخالت ديگر نمازگزاران و رهگزران شد. داستان از اين قرار است که عده ای هر نماز جمعه برای تفريح و خنديدن از خطيب محترم نماز جمعه قم به مسلای قدس می آيند. امروز به سرويس امنيتی و خصوصی آيت الله مشکينی که از لباس شخصی ها و پاسداران و بسيجيان ورزيده هستند دستور داده شده بود که با اين پديده در حال کسترش برخورد جدی بنمايند. در اين برخورد جدی شش نفر زخمی شدند که حال يکی از آنان وخيم به نظر می رسيد و ده الی پانزده نفر نيز دستگير و روانه بازداشتگاه مخصوص گرديدند. لازم به يادآوری است که در قم به بازداشتگاهائی «مخصوص» گفته می شود که آقايون روحانيون هر يک در اختيار دارند. مسئله ديگری که حائز اهميت است اين است که از حدود سه تا چهار سال پيش تا کنون در قم مردم و خصوصا جوانان در ملاء عام به مقدسات اسلامی توهين می کنند که گرچه به خاطر همه گير شدن و گسترش کسی ديگر واکنشی از خود نشان نمی دهد ولی روحانيون قمی بسيار برآشفته اند که شهر قم که روزی به شهر مقدس قم معروف بود اين چنين از چشم قمی ها افتاده و نزول کرده باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ميان نماز گزاران امروز قم دو سه نفر شعار هايی را دادند که از آيت الله مشکينی تقاضای حکم جهاد می کردند برای مقابله با کفار قمی و محشا و رواج منکرات! ولی از آنجا که آيت الله مشکينی خودشان از خرابی عميق اوضاع باخبرند نسبت به صدور فتوای جهاد خود داری کردند. امروز حاج نصرالله که به حاج بخشی قم معروف است نيزدر مسلای قدس در نماز جمعه قم بود او که نهايت سعيش را می کند که به حاج بخشی شبيه باشد در ميان نماز گزاران از جا برخاست و از آيت الله مشکينی خواست تا اگر او خودش نمی تواند حکم جهاد صادر کند دست کم امشب که آقا امام زمان را می بيند از او درخواست کند. ( آقا قربونت برم اگه خودت اين کارو نمی کنی همين امشب از آقا امام زمون بخواه تا فتواشو صادر کنه...)
گزارشی از نماز جمعه قم امضاء محفوظ

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016