دوشنبه 26 مرداد 1383

رهبر انقلاب: ميراسماعيلي مدال طلاي خود را از دست حضرت مهدي (عج) دريافت خواهد کرد، ف.م.سخن

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي 26/ 5/ 83
رهبر انقلاب اسلامي، عصر يکشنبه در ديدار مسئولان وزارت امور خارجه و روساي نمايندگي هاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور تاکيد کردند: ما به اهداف راهبردي که از 25 سال پيش براي آن برنامه ريزي کرده بوديم دست يافته ايم. امروز اسلام عزيز در سراسر جهان به يمن حرکت ما شناخته شده است. امروز جهانيان، هموطنان مسلمان ما را به خوبي مي شناسند و به عنوان انسان هايي متفاوت با آن ها برخورد مي کنند. همين که امروز دولت آمريکا به ايرانيان رواديد ورود به خاک ناپاکش را نمي دهد، نشان دهنده ي وحشت اين ابرقدرت پوشالي از قدرت و توانمندي ماست.

رهبر فرزانه ي انقلاب با اشاره به عدم حضور آرش ميراسماعيلي قهرمان جودوي کشورمان در مقابل حريف رژيم اشغالگر قدس، اين عمل را نمونه اي بديع در تاريخ اسلام دانستند و فرمودند: آقاي ميراسماعيلي به عنوان يک ورزشکار مسلمان باعث سرافرازي ملت ايران شد. اگر او در ميدان المپيک به خاطر عدم حضور انقلابي اش مدال طلا نگرفت، قطعا در جوار حضرت حق، از دست ملائکه مدال طلا خواهد گرفت. برخي از مسئولان که علي رغم تذکرات مکرر ما، ندانسته آب به آسياب دشمن مي ريزند، با طرح مطالب انحرافي مانند پرداخت 5000 دلار پول وسفر مکه و دادن موبايل، ارزش کار اين جوان حماسه ساز را تنزل مي دهند. بنده از طريق آقاي مشکيني اطلاع حاصل کردم که اين جوان ورزشکار به پاس خدمتي که به اسلام کرده است، مدال طلاي خود را از دست حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه شريف دريافت خواهد کرد.

حضرت آيت الله خامنه اي با تشريح اهميت اسوه و الگو در اسلام، از مسئولان نمايندگي هاي خارج از کشور خواستند تا شيوه ي عمل ِ ورزشکاران ايراني را در حرکت هاي سياسي الگو قرار دهند و اظهار داشتند: مسئولان خارجي ما بايد از حرکت هاي خود جوش مردمي براي تعيين اهداف راهبردي کمک بگيرند. حرکت ورزشکاران ايراني در مراسم افتتاحيه المپيک مي تواند نقطه ي خوبي براي شروع چنين حرکتي باشد. وقار و صلابت و عزم راسخ ورزشکاران ما، در ميان چند هزار ورزشکار و تماشاگر جلف، به خوبي قابل مشاهده بود. چهره ي جدي و مصمم ده بيست ورزشکار ما، وحشت به دل ميليون ها تماشاگر لاابالي مي انداخت. شما بايد در سياست خارجي چنين روشي در پيش بگيريد و تلاش کنيد تا مي توانيد با ديگران فرق داشته باشيد. از اين که دشمن چهره ي شما را دژم و درهم کشيده و ترسناک ببيند خوف نکنيد. دشمن مي خواهد چهره ي شما را شاد و بشاش ببيند تا بر مزار شهدا جشن و پايکوبي به راه اندازيد و خون اين بزرگواران را به هدر دهيد. ما با تمام توان به دهان چنين دشمني خواهيم کوبيد.

رهبر معظم انقلاب در ميان شور و احساسات حاضران و تکبيرهاي پي در پي، به تغييرات اساسي در هندسه سياسي و هندسه ورزشي جهان اشاره کردند و افزودند: ما هندسه ي جهان را کلا عوض کرده ايم و تمام اشکال استکباري را در هم ريخته ايم. هندسه ي جهان به برکت حضور ما چنان از ريخت افتاده است که روساي قدرت هاي بزرگ جهاني و استراتژيست هاي کهنه کار هم قادر به برگرداندن آن به شکل اول نيستند. چون اين روزها سخن از ورزش و المپيک است نمونه ي ديگري از ورزش کشورمان مي آورم. وقتي پهلوان ايراني در مسابقات جهاني بر سينه ي خود "يا (حضرت) ابوالفضل" مي نويسد و با اين ابتکار مشت محکمي به دهان جهان به اصطلاح متمدن مي زند، دست اندرکاران هاج و واج مي مانند که با اين ابتکار عمل و تغيير هندسه ي ورزشي چه کنند. نه مي توانند مانع از اين کار شوند، و نه مي توانند به آن رضايت دهند. اين نشان دهنده ي ابتکار و خلاقيت اسلام عزيز است که در وقت خود دشمنان را خوار و ذليل و هندسه شان را عوض مي کند و شما مسئولان سياست خارجي بايد به اين ابتکارات دشمن شکن توجه و تاسي کنيد. شما هم بايد مثل قهرمان ايراني نوآوري کنيد و مثلا در مذاکرات سياسي با همتاي خارجي تان پيراهني به تن کنيد که بر آن "ياعلي" و "يا حسين شهيد" و "يا مسلم بن عقيل" و "يا ضامن آهو" نقش بسته باشد، يا شمشير و سر بريده اي را نشان دهد که خون از آن سرازير باشد و با چنين ابتکاري به سردمداران کفر جهاني و دشمن تو دهني محکمي بزنيد. در کنار طرح مسئله ي لباس ملي، مي توان برنامه هاي بلند مدتي براي چنين کار مهمي تدارک ديد که انشاءالله بعد از انتخابات رياست جمهوري مسئولان اجرائي کشور لايحه ي آن را براي تصويب به مجلس ارسال خواهند کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايشان، مواضع جمهوري اسلامي را در موضوعات و مسائل مختلف، موضعي منطقي توصيف کردند و ادامه دادند: در مسائلي همچون حجاب اسلامي، جلوگيري از دريافت برنامه هاي ماهواره اي، سَرَند تارنماهاي مخرب اينترنتي، مبارزه با توزيع و مصرف مشروبات الکلي، ممانعت از نشر روزنامه هاي اغتشاش گر و ساير مفاسد اجتماعي و اخلاقي، به پيروزي هاي بزرگي دست يافته ايم. اين پيروزي ها با منطقي بُرّا به دست آمده و خون شهدا آن را آبياري کرده است. امروز دشمن تلاش مي کند با اجير کردن سي چهل زن فاسد، و پوشاندن البسه مبتذل و کوتاه به تن آنان جمهوري اسلامي را به نابودي بکشاند. تلاش مذبوحانه ي دشمن در منحرف کردن جوانان به وسيله تارنماهاي اينترنتي، نکته اي نيست که بر اهل فن پوشيده باشد. امروز به همت مسئولان دلسوز قوه ي قضائيه راه بر اين انحرافات بسته شده و متخصصان متعهدي چون آقاي مرتضوي با ايجاد فضائي خاص و پرنشاط سعي مي کنند تا جوانان داوطلبانه به سمت چنين مفاسدي نروند. اميدواريم آقاي دري نجف آبادي نيز در مقام جديدشان، با بهره گيري از سوابقي که در وزارت اطلاعات داشته اند، بسط اين فضا را تسريع نمايند و شاهد نشاط بيشتري باشيم.

در ابتداي اين ديدار، وزير امور خارجه در گزارشي اعلام کرد: فرصت هاي فراواني در پيش روي ماست که مسئولان نمايندگي هاي خارج از کشور با رهنمودهاي داهيانه ي رهبر معظم انقلاب آنها را شناسايي و دنبال خواهند کرد.

شماره 002 ساعت 00:05 تمام

[وب لاگ ف.م.سخن]

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10936

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رهبر انقلاب: ميراسماعيلي مدال طلاي خود را از دست حضرت مهدي (عج) دريافت خواهد کرد، ف.م.سخن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016