دوشنبه 2 شهريور 1383

فشار بر نويسندگان و شاعران، ماني ها

ارسالي از سوي سايت ماني ها

همزمان با دور تازه ی تشدید فشارها و اعدامها، رژیم اسلامی فشار بر نویسندگان و شاعران را نیز تشدید کرده است. برخی از نویسندگان و شاعران به دلیل انتشار آثارشان درسایت مانیها بارها دستگیر شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. در بیشتر موارد مانیها به دلیل رعایت مسائل امنیتی و به دلیل اینکه برای شاعران مشکل حادتری ایجاو نشود از انتشار خبر آن خودداری کرده است . در برخی از موارد شاعرانی که آثارشان را با نام مستعار منتشر کرده بودند احضار و دستگیر شدند و در برخی از موارد مجبور شدیم عکس منتشر شده همراه اثر را حذف کنیم.
اما اعمال فشارها در روزهای اخیر بسیار بیشتر شده است، علی اخگر شاعر معاصر به دلیل مرگ مغزی در بخش آی سی یوی بیمارستان بستری ست و هر لحظه می رود که ما را ترک گوید. ایشان از مدتها قبل و به بهانه های متعدد دستگیر و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، با این حال از انتشار آثار و فعالیت چشم نپوشید و تا آخرین لحظه ادامه داد. دوستان دیگری نیز که در رابطه با این عزیز بوده اند به احتمال قوی از گفتگو پیرامون این حادثه و همچنین از نوشتن و فعالیت های اینترنتی نهی شده اند و کنکاش پیرامون این حادثه ی مشکوک مشکل تر شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مانی ها وظیفه ی خود می داند که جامعه ی ایرانی را از وقایع و فجایعی که بر اهل قلم می رود، به ویژه آنها که بوسیله ی حکومت خفه می شوند و خبر خفه شدن صدایشان هرگز تیتر مطبوعات و رسانه ها نمی شود.
به محض دریافت خبر تازه درباره ی وضعیت جسمی و همچنین دلایل این حادثه، آن را به اطلاعتان خواهیم رساند.
در اينجا می توانید آثاری از علی اخگر را بیابید.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11197

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فشار بر نويسندگان و شاعران، ماني ها' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016