سه شنبه 3 شهريور 1383

حداد عادل: با شروع بكار مجلس هفتم آرامش بيشتري در جامعه بوجود آمده است، فارس

خبرگزاري فارس: رئيس مجلس در مراسم گراميداشت روز كارمند گفت: قطع نظر از مسايل سياسي و جناحي، تصور و احساس عمومي جامعه اين است كه طي چند ماه گذشته از شروع بكار مجلس هفتم آرامش بيشتري در جامعه بوجود آمده است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم كه امروز با حضور اعضاي هيات رئيسه، مديران و كاركنان مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، حداد عادل طي سخناني با گراميداشت هفته دولت و روز كارمند، از تلاش و زحمات مجموعه كارمندان دستگاه‌هاي مختلف اداري در كشور تقدير كرد.
وي گفت: قطع نظر از مسايل سياسي و جناحي، تصور و احساس عمومي جامعه اين است كه طي چند ماه گذشته از شروع بكار مجلس هفتم آرامش بيشتري در جامعه بوجود آمده است و همه تصديق مي‌كنند كه اين مجلس نوعي اعتدال و ثبات را در كشور بشارت داده و تلاش ما باعث گرديده تا چهره مجلس شوراي اسلامي معقول، منطقي و با انضباط تر نشان داده شود، چون مجلس شوراي اسلامي الگوي نظام جمهوري اسلامي است و بي‌نظمي در آن مجوزي براي بي‌نظمي‌هاي ديگر در همه ادارات خواهد بود.
وي با تقدير از همه نمايندگان و اعضاي هيات رئيسه مجلس كه اين چنين چهره‌اي را از مجلس هفتم بوجود آورده‌اند، اظهار داشت، قطعا تلاش كاركنان مجلس در حسن اداره مجلس بسيار موثر بوده است و چون تصميمات مجلس به سرنوشت ملت و كشور مربوط مي‌شود از اين نظر نيز فعاليت شما بسيار حساس و تاثير‌گذار خواهد بود.
رئيس مجلس افزود: مجموعه كاركنان و مديران در بخشهاي مختلف مجلس بايد تلاش كنند تا قوه مقننه به بهترين شكل ممكن اداره شود.
حداد عادل با بيان اينكه اين مردم سالها در رنج و سختي و مشكلات فراوان زندگي كرده‌اند و با قيام و درايت حضرت امام (ره) از اين رنجها و سختيها رهايي يافتند، خاطرنشان ساخت: اكنون همين مردم از نظام و حكومت اسلامي خود، توقع و انتظار توجه و خدمت و تدبير دارند و ديگر نمي‌خواهند شاهد و ناظر بي‌قانونيهاي رايج در قبل از انقلاب باشند و تحمل بي‌عدالتي را ندارند.
در ابتداي اين ديدار حسن ابوترابي فرد نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي به بيان خصوصيات و ويژگيهاي جامعه كارمندي كشور پرداخت و گفت: هيات رئيسه به افزايش كارائي، عزت و اقتدار مجموعه كاركنان مجلس عنايت داشته و تلاش دارد تا اين موقعيت را ارتقاء دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نوعي اقدم، كارپرداز اداري و مالي هيات رئيسه نيز با تجليل از كارمندان مجلس شوراي اسلامي گفت: بدون شك نيروهاي اجرائي مجلس نقش بسزائي در رسيدن مجلس به اهداف مورد نظر مردم خواهند داشت.
وي با قدرداني از كارمندان مجلس ياد و خاطره كارمندان بازنشسته و متوفاي مجلس شوراي اسلامي را گرامي داشت و تاكيد كرد كه همكاران مجلس تلاشها و مساعي آنانرا هيچگاه از ياد نخواهند برد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11222

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حداد عادل: با شروع بكار مجلس هفتم آرامش بيشتري در جامعه بوجود آمده است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016