يكشنبه 15 شهريور 1383

پرده برداري از بناي يادبود شهداي عمليات استشهادي «بئرالسبع»، کيهان

از سنگ بناي يادبود شهداي عمليات استشهادي «بئرالسبع» در جوار مزار شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس در بهشت زهرا پرده برداري شد.
به گزارش روابط عمومي ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام در اين مراسم كه توسط خبرنگاران داخلي و خارجي پوشش وسيعي داده شد ده ها نفر از جوانان شهادت طلب تهران سنگ يادبودي براي گرامي داشت دو شهيد عمليات استشهادي اخير «نسيم الجعبري» و «احمد القواسمه» نصب كردند.
عشرت شائق نماينده مردم تبريز در مجلس در سخناني شهادت طلبي را ميراث پيامبر و ائمه(ع) دانست و گفت: ما اجازه نخواهيم داد كه با عناوين رنگارنگي چون جهاني سازي و دموكراسي ايمانمان را به غارت ببرند.
وي تاكيد كرد: ما اجازه نخواهيم داد حضراتي كه به بركت خون شهدا مناصبي را اشغال كرده اند در روزنامه هاي خود مقدسات ما را تحقير كرده و عمليات استشهادي را انتحاري بخوانند.
شائق افزود: ما نه تنها عمليات استشهادي را عملي عاشقانه و عارفانه مي دانيم بلكه خود نيز آماده ايم كه در صورت لزوم خود را به قلب دشمن صهيونيستي بكوبيم و جان خود را فداي اسلام و مقدساتمان كنيم.
يكي از اعضاي ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلامي نيز در ادامه اين مراسم با اشاره به اهداف اين ستاد در نصب بناي يادبود گفت: ما شهداي فلسطيني را شهداي نهضت خود و خانواده خود و انتفاضه را در امتداد انقلاب اسلامي مي دانيم.
وي با اشاره به اينكه تاكنون 25 هزار آماده شهادت در سنين مختلف در ستاد ياد شده ثبت نام به عمل آورده اند تاكيد كرد: ما شهادت طلبي را مؤثرترين سلاح خود عليه متجاوزان به مقدسات اسلام مي دانيم كه با وجود چنين سلاحي خود را از بمب اتمي يا تسليحات نظير آن بي نياز مي دانيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين نماينده مجلس تاكيد كرد: چنين جواناني را نمي توان از حمله نظامي ترساند چرا كه اين جوانان همواره با حسرت به شهادت طلبان فلسطين مي نگرند.
بنابر همين گزارش دومين همايش استشهاديون روز پنجشنبه 19 شهريور در شهرستان بوشهر برگزار مي شود.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11644

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرده برداري از بناي يادبود شهداي عمليات استشهادي «بئرالسبع»، کيهان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016