سه شنبه 17 شهريور 1383

ما ضرب الاجل تعيين مي کنيم؛ ما تو دهن دنيا مي زنيم، طنزنوشته اي از ف.م.سخن

«تعيين ضرب الاجل، تنها راه پيش ِ روي» علامه حسين شريعتمداري

در راستاي سخنان گهر بار علامه حسين شريعتمداري پيرامون تعيين ضرب الاجل ِ هسته اي، پيشنهاد مي شود ضرب الاجل هاي سفت و سخت ِ ديگري براي دنيا تعيين شود تا جهانخواران حساب کار دست شان بيايد و قدرت اسلام عزيز را دريابند. و اينک پيشنهادهاي ما:

- آمريکا بايد عراق را ترک کند. کرد، کرد؛ نکرد ما در نماز جمعه و ستون "گفت و شنود" تو دهنش مي زنيم.

- فرانسه بايد حجاب اسلامي را آزاد کند. اگر نکرد، در عوض ما به زنان خودمان در خيابان ولي عصر تهران حمله مي کنيم تا آنها حجاب را بهتر رعايت کنند. زورمان به فرانسوي ها نرسد به زنان خودمان که مي رسد.

- آلمان بايد ارتباط همجنس گرايان را ممنوع کند. اگر نکرد پروفسور حسن عباسي را دوباره به صحنه باز مي گردانيم تا با چند مثال آنچناني و بر سر ِ دست گرفتن تي شرتي که عکس شهردار ِ همجنس گراي آلماني بر آن نقش بسته است، کاسه کوزه ي آلماني ها را در هم بريزد.

- ترکيه بايد حکومت را به دست طرفداران اربکان بدهد. اگر ندهد ما هم مي رويم آنور مرز دو تا چوپان را مي کشيم برمي گرديم اينور مرز، جنبش تجزيه طلبي راه مي اندازيم.

- عراق بايد منافقين را تحويل دهد. اگر ندهد ما دو تا سعيد و سهيل مي فرستيم براي فيلمبرداري به نجف. عوارض اين فيلمبرداري پاي خود مردم حرف نشنوي عراقي و آيت الله سيستاني.

- روسيه بايد با چچني ها مهربان تر باشد. اگر هم نبود تا زماني که ميگ هاي ما به بمب و نيروگاه ما به اورانيوم نياز دارند، کاري به کار آنها نداريم و مي گوييم آقاي خاتمي پيام تسليت براي پوتين بفرستد. اصلا به ما چه که چچني ها مسلمانند؟!

- اسرائيل بايد نابود شود. اگر شارون اسرائيل را نابود کرد که کرد؛ اگر نکرد ما به فلسطيني ها مي گوييم نابودش کنند. اگر فلسطيني ها هم نخواستند که اسرائيل را نابود کنند، ما عبدالله نوري را مي گيريم مي اندازيم زندان که چرا مي گويد فلسطيني ها خودشان بهتر مي دانند که چه مي کنند و موضوع اسرائيل به ما مربوط نيست.

- مصر بايد زير قبر شاه بمب بگذارد. اگر نگذارد ما به انصار حزب الله و نمايندگان آبادگر مي گوييم بيل و کلنگ و لودر بردارند بروند تا مرز خسروي به طرف مصر. اصلا تا آنجا راهپيمايي کنند و شعار بدهند. بعد يک استکان چاي – به ياد ايستگاه هاي صلواتي - در قهوه خانه ي سر مرز بخورند و باز کمي شعار بدهند. غروب که شد برگردند سر کار و زندگي شان و وسايل آرايش و بليط هواپيماي شان را بفروشند.

- نپال بايد به جاي مسجدي که آتش زد، يک معبد آتش بزند. اگر نزد به حضرت آيت الله مکارم شيرازي مي گوييم – بعد از رسيدن حساب اينترنت و ماهواره – اعلام جهاد کند تا ما "عصا"هاي مبارک مان را بيرون بکشيم و به طرف کاتماندو و بت ها حمله کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

- انگليس بايد قاتل ديويد کلي و قلمتراشي که با آن به قتل رسيده را به ما تحويل بدهد تا حسابش را برسيم. اگر ندهد ما هم قاتل زهرا کاظمي را بعد از مرخصي استحقاقي و سفر به دور دنيا، با شي سختي که ابزار کارش است، به سر کارش بر مي گردانيم. هر بلايي که سر اکبر گنجي بيايد مسئولش توني بلر خواهد بود.

- کوفي عنان بايد دو مامور ما را که به خاطر عکس گرفتن از ساختمان هاي باستاني نيويورک (!) دچار دردسر شدند به سر کارشان برگرداند. اگر برنگرداند به سربازان گمنام مان مي گوييم به جاي دوربين با تلفن همراه عکس بگيرند. اگر هواپيمايي، چيزي، راهش را به خاطر اين عکس ها گم کرد، مسئولش شخص دبير کل خواهد بود.

[وب لاگ ف.م.سخن]

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11727

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ما ضرب الاجل تعيين مي کنيم؛ ما تو دهن دنيا مي زنيم، طنزنوشته اي از ف.م.سخن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016