شنبه 21 شهريور 1383

همايش بزرگ داوطلبان عمليات استشهادي در بوشهر، کيهان

بوشهر - خبرنگار كيهان
آن روز كه حضرت امام(ره) اقدام شهيد فهميده را مورد تجليل و ستايش قرار داد و از او به عظمت و بزرگي ياد فرمود، شايد كمتر كسي تصور مي كرد كه امام راحل(ره) قصد دارند از اين طريق بر ضرورت عمليات استشهادي تأكيد كنند و اين راه كار مؤثر را به نسل هاي آينده نشان بدهند.
حسين شريعتمداري، مديرمسئول روزنامه كيهان كه عصر پنجشنبه به دعوت ستاد پاسداشت عمليات شهادت طلبانه و در جمع انبوه داوطلبان ثبت نام براي عمليات استشهادي در بوشهر شركت كرده بود، با بيان مطلب فوق گفت، حضرت امام چند ماه بعد از آغاز جنگ تحميلي درباره شهيدحسين فهميده فرمودند «رهبر ما، آن طفل 12ساله اي است كه با قلب كوچك خود كه ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجك خود را زير تانك دشمن انداخت و آن را منهدم كرد و خود نيز شربت شهادت نوشيد.»
مديرمسئول كيهان گفت، نكته درخور توجه اينكه، حضرت امام(ره) ضمن اشاره به چگونگي اقدام شهيدفهميده كه يك عمليات استشهادي است، عمل او را مورد تجليل قرار داده و از آن شهيد نوجوان به عنوان «رهبر» ياد مي كنند؛ تا امروز هيچكس نتواند ضرورت عمليات شهادت طلبانه را انكار كند.
شريعتمداري در ادامه از شهيد فهميده به عنوان اولين شهيد عمليات شهادت طلبانه در عصر حاضر ياد كرد و افزود، انتفاضه فلسطين كه امروزه رژيم اشغالگر قدس را به زانو درآورده مديون الگوي شهيد فهميده و نشانه روشني از كارآمدي عمليات شهادت طلبانه است.
وي گفت: اگر انتفاضه نبود، گروه هاي فلسطيني هنوز هم در راهروها و كريدورهاي سازمان ملل براي تصاحب يك قطعه كوچك از سرزمين اشغال شده خود سرگردان بودند ولي اكنون با بهره گيري از عمليات استشهادي نبض صهيونيست ها را در دست دارند و اسرائيل كه خواب از نيل تا فرات را مي ديد امروزه از وحشت جوانان شهادت طلب فلسطيني به دور خود ديوار مي كشد.
مديرمسئول كيهان افزود، انفجار مقر تفنگداران آمريكايي و فرانسوي در لبنان، اين دو كشور را مجبور به ترك خاك لبنان كرد و جوانان حزب الله با روي آوردن به عمليات استشهادي، جنوب اين كشور را از لوث وجود ارتش صهيونيستي پاك كردند.
مديرمسئول كيهان با اشاره به اينكه در استراتژي ترسيم شده از سوي حضرت امام(ره) براي مقابله با قدرت هاي استكباري، عمليات شهادت طلبانه، جايگاه ويژه اي دارد، گفت مرگ براي شهادت طلبان، آغاز حيات جاودان است و براي دشمنان، پايان همه چيز و افتادن در عذاب دردناك الهي است، بنابراين در هر دو حالت، پيروزي متعلق به شهادت طلبان خواهد بود.
وي با تشريح شرايط كنوني منطقه و حضور آمريكا در شرق و غرب كشورمان گفت، امروزه آمريكايي ها به دست خود فاصله ها را نزديك كرده اند و نظاميان آمريكايي براي انتقام در دسترس مسلمانان هستند. وي افزود بوش با حماقت خود به جاي آنكه ليبرال دموكراسي مورد نظر خود و دارودسته اش را جهاني كند، نفرت از آمريكا را جهاني كرده است و اين امتيازي است كه اگر ميلياردها دلار هزينه مي كرديم نمي توانستيم به اين آساني آن را كسب كنيم.
مديرمسئول كيهان در ادامه گفت: اسرائيل نيز بسيار آسيب پذيرتر از آن است كه تصور مي شود. صهيونيست ها در حلقه محاصره ملت هاي مسلمان هستند و امروزه با رويكرد ملت هاي مسلمان به اسلام انقلابي، صهيونيست ها هرگز روي آرامش و آسايش را نخواهند ديد.
شريعتمداري با اشاره به رهنمود حضرت امير عليه السلام، گفت، بايد مبارزه را به درون شهرهاي دشمن كشيد و ثبت نام امروز شما براي عمليات استشهادي با همين منظور صورت مي پذيرد. وي افزود، با مشاهده جنايات آمريكا، انگليس و اسرائيل، كينه و نفرت از آنها در دل جوانان خداجوي موج مي زند و كشتن صهيونيست ها و نظاميان آمريكايي را يك عبادت بزرگ مي دانند، عبادتي كه پايان آن شهادت و پاداش آن رسيدن به آستان قرب الهي است.
مديرمسئول كيهان گفت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مسئولان دلسوز آن، براي مقابله با تهديدهاي آمريكا و متحدانش، از جمله تهديد اخير آنها عليه فن آوري هسته اي كشورمان، راه كارهاي مخصوص خود را دارند ولي جوانان شهادت طلب مي توانند و بايد براي انتقام از قاتلان ملت هاي مسلمان، به هر طريق ممكن خود را به هدف نزديك كنند.
شريعتمداري افزود، امروزه اگر چه آمريكا در عراق و افغانستان و صهيونيست ها در فلسطين اشغالي، گروگان ما و ساير ملت هاي مسلمان بوده و به شدت ضربه پذيرند ولي، نبايد از ضربه زدن به آنها در شهرهاي محل سكونت آنان نيز غافل بود. وي گفت در حالي كه مردم مسلمان در خانه هاي خود امنيت ندارند، كدام منطق ديني و عقلي اجازه مي دهد كه آمريكايي ها و اروپايي ها در شهرهاي خود امنيت داشته باشند.
مديرمسئول كيهان، با تجليل از شهداي عمليات استشهادي عليه ناوهاي آمريكايي در سال 1366 در بوشهر، گفت، آمريكا يك بار ضرب شصت جوانان شهادت طلب اين مرزوبوم را چشيده است و امروز وقت آن رسيده كه بار ديگر اين صاعقه بر سر آمريكا و اسرائيل فرود آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين مراسم كه جمع انبوه و كثيري از جوانان بوشهري شركت كرده بودند، عطارزاده نماينده مردم بوشهر، ضمن سخنان كوتاهي، آمادگي خود را براي ثبت نام اعلام كرده و گفت، من به عنوان اولين نماينده مجلس و اولين بوشهري براي عمليات استشهادي ثبت نام مي كنم و آماده ام جان ناقابل خود را براي دفاع از حريم اسلام، انقلاب و جمهوري اسلامي در هر نقطه از جهان كه اسلام در خطر باشد تقديم كنم. وي افزود: امروز ياران شهيد نادر مهدوي كه در خليج فارس به دست نظاميان شيطان بزرگ به شهادت رسيد اينجا گرد آمده اند تا به دنيا بفهمانند كه دست متجاوزان را در هر كجا كه به حريم اسلام و جمهوري اسلامي تجاوز كنند، قطع خواهند كرد.
در ادامه اين همايش، سخنگوي ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام، با اعلام موجوديت يگان استشهادي در بوشهر براي دفاع از تأسيسات هسته اي گفت: اين يگان سازماندهي شده براي انجام مأموريت خود، آموزش هاي لازم را ديده است.
در پايان اين همايش، انبوه جوانان حاضر در مراسم براي ثبت نام در ليست داوطلبان عمليات استشهادي صف كشيدند و با پركردن فرم هاي مربوط، آمادگي كامل خود براي انجام عمليات شهادت طلبانه را اعلام كردند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11857

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همايش بزرگ داوطلبان عمليات استشهادي در بوشهر، کيهان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016