سه شنبه 7 مهر 1383

تشديد اختلاف ميان تلويزيون‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان، فارس

خبرگزاري فارس در ارتباط با تجمع روز گذشته در تهران گزارشي منتشر کرد که در زير مي خوانيد. لازم به ذکر است که خبرگزاري فارس نزديک به جريان راست و جناح موسوم به محاقظه کار است. اين خبرگزاري نوشت، اختلافات تلويزيون‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان كه از آمريكا اقدام به پخش برنامه‌ عليه دولت ايران مي‌كنند، اين بار بر سر مسائلي كه تلويزيون تازه تاسيس رنگارنگ مطرح كرده‌، شدت يافته است.

در چند روز اخير شخصي با نام اهورا خالقي كه مديريت تلويزيون ماهواره‌اي فارسي زبان رنگارنگ را بر عهده دارد، ادعا كرده كه در روز دهم مهرماه جاري تمامي مخالفان نظام را با هواپيماي اختصاصي وارد ايران كرده و اقدام به سرنگوني حكومت ايران مي‌كند.
وي در پاسخ به اين سوال كه با وجود مستقر بودن حكومت اين كار را چگونه انجام خواهد داد، افزود:«وقتي ما ميام، اونها رفتن»(!)
به گزارش خبرگزاري فارس، اين اقدام مدير تلويزيون رنگارنگ موجب شده است كه اختلافات تلويزيون‌هاي فارسي زبان بيش از پيش گسترش يافته، به صورتي كه بعضاً ميان مديران اين شبكه‌ها الفاظ ركيكي رد و بدل مي‌شود.
بر اساس اين گزارش صبح امروز فرزان دلجو مدير كانال ماهواره‌اي تماشا با اعتراض نسبت به مطالب مطرح شده از سوي اهورا خالقي يزدي و با انتقاد از آنهايي كه روز گذشته و در حمايت از اين شخص دست به تجمع در تهران زدند،‌ گفت:‌ مشكل اساسي اپوزيسيون خارج از كشور اين است كه هر از چند گاهي يك نفر آنها را فريب مي‌دهد.
وي افزود: متاسفانه ملت ما نيز بدون آگاهي كامل هنگامي كه وعده‌هايي از اين دست را مي‌شنوند، با يك وعده تو خالي تب مي‌كنند و هنگامي كه به واهي بودن آن پي مي‌برند،‌ مايوس شده و دست از مبارزه برمي‌دارند.
همچنين ضياء آتاباي خواننده كاباره‌هاي زمان طاغوت و مدير فعلي شبكه NITV كه با حمايت مالي سلطنت طلبان اداره مي‌شود نيز با شياد خواندن خالقي يزدي گفت:‌ بعضي‌ها از ساده‌دلي ملت ايران براي پول دار شدن استفاده مي‌كنند و اين كارها تنها براي بدست آوردن پول است.
وي تاكيد كرد: اگر اين شخص به تهران رفت، من شبكه خود را تعطيل خواهم كرد.
گفتني است صبح امروز نيز چندين تماس تلفني از شبكه رنگارنگ پخش شد كه در آن افرادي از خالقي يزدي مي‌خواستند كه به دليل آماده نبودن مردم، از سفر خود به تهران منصرف شده و آن را به زمان ديگري موكول كند.!!
به نظر مي‌رسد كه اينگونه تماس‌ها پيش زمينه‌اي براي بدست آوردن بهانه از سوي خالقي است كه با نزديك شدن به دهم مهرماه و غير ممكن بودن عملي كردن وعده وي انجام مي‌شود.
اين در حالي است كه تا ديروز خالقي مدام از اعتصاب‌هاي پي در پي و آماده بودن ملت ايران براي همراهي وي سخن مي‌گفت.
خالقي يزدي، در روزهاي اخير نماد انقلاب بدون خشونت خود را «بوق زدن» اعلام كرده و با طرح اين موضوع كه سپاهيان و بسيجيان و ارتشيان و پليس همه با او بيعت كرده‌اند(!)، از مردم خواسته است تا اگر هنگام بوق زدن، نيروهاي انتظامي يا سپاه از آنها خواستند كه بوق نزنند فوراً اطاعت كنند چون آنها احتمالاً از روي مصلحتي اين حرف را مي زنند!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«هخاي» سلطنت طلب ها همچنين چند روز پيش در يكي از برنامه هاي خود مدعي شد كه به دنبال فراخوان او، تمامي معاملات مسكن و خودرو در ايران راكد شده و مسئولان ايراني ريش هاي خود را تراشيده و خانواده هاي خود را به خارج از كشور فرستاده‌اند!
برخي نويسندگان و صاحبان سايتهاي اينترنتي نيز در مقام تمسخر اين فرد برآمده و شعرهاي طنزي را براي وي سروده‌اند.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12417

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تشديد اختلاف ميان تلويزيون‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016