دوشنبه 13 مهر 1383

ایران زندان نویسندگان و روزنامه نگاران، اعضای کانون وبلاگ نویسان ایران (در حال تاسیس)

حکومت جمهوری اسلامی با هر گونه اطلاعات و آگاهی و اندیشه ای که راه به بیداری مردم ببرد، سر دشمنی دارد. روزنامه ها را می بندد. گفت و شنود را کنترل می کند. اینترنت را فیلتر و وب نویسان و وبلاگ گران را دستگیر می کند. روزی نیست که نویسنده و یا روزنامه نگاری دستگیر و زندانی نشود. بنا بر آمار دیده بانان آزادی بیان ، ایران بزرگترین زندان روزنامه نگاران در خاورمیانه است. با این همه ، مبارزه و مقاومت روشنفکران علیه سانسور و سرکوب روز به روز افزایش می یابد. وبلاگ ها و وب سایت ها گسترش می یابند. جوانان تشنه ی آگاهی اند. سدهای سانسور توسط کاربران اینترنت شکسته می شوند. در برابر این مقاومت دم افزون ، جمهوری اسلامی بودجه عظیمی را خرج ابزار سانسور و سرکوب می کند. هم امروز ، بسیاری از روشنفکران ، نویسندگان و روزنامه نگاران تنها به جرم وب نگاری و یا انتشار مقاله ای انتقادی در زندان به سر می برند. جمهوری اسلامی هیچ گونه انتقادی را – حتی از سوی نیروهای خودی - تاب نمی آورد.
در این راستا « گزارشگران بدون مرز » از تمامی وب نگاران و وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران درخواست نموده است که با روشنفکران دربند ایرانی اعلام همبستگی نموده و صدای آنان را به گوش جهانیان برسانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما اعضای کانون وبلاگ نویسان ایران ( در حال تاسیس ) از این حرکت انسانی« گزارشگران بدون مرز» – که در راه آزادی بیان و مخالفت با سانسور انجام می گیرد – پشتیبانی می کنیم و از همین جا همبستگی خود را با زندانیان عقیده و بیان و خانواده های آنان اعلام می کنیم.

اعضای کانون وبلاگ نویسان ایران (در حال تاسیس)
اکتبر 2004

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12680

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ایران زندان نویسندگان و روزنامه نگاران، اعضای کانون وبلاگ نویسان ایران (در حال تاسیس)' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016