چهارشنبه 15 مهر 1383

موتورسواري به خاطر نداشتن كلاه ايمني به مرگ محكوم شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس حوادث
صبح امروز ‌١٥ مهر ماه موتورسواري بر اثر ضربه مغزي ناشي برخورد با جدول خيابان جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، اين سانحه كه در خيابان طالقاني تقاطع خيابان مفتح تهران رخ داد، راكب جوان موتورسوار جان خود را از دست داد.
يكي از شاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ايسنا، مدعي شد: اين موتورسوار كلاه ايمني بر سر نداشت و از سوي يكي از ماموران يگان ويژه اخطار گرفت ، اما او كه سرعتش زياد بود با اصابت باتوم، تعادل موتور را از دست داد و هنگام برخورد با زمين سرش به جدول گوشه خيابان برخورد كرد.
سرهنگ همتي يكي از نيروهاي انتظامي راهنمايي و رانندگي حاضر در صحنه، در مورد اين حادثه گفت: موتورسوار در حال حركت در خط ويژه منحرف شده است و در هنگام برخورد با جدول جان خود را از دست داده است.
وي درباره حضور مامور يگان ويژه و ادعاي شاهدان توضيحي نداد.
به گزارش خبرنگار «حوادث»، اين حادثه حدود ساعت ‌٤٥/٨ دقيقه صبح رخ داده و تعدادي از شاهدان مدعي شده‌اند، فرد مصدوم حدودا ‌٢٠ دقيقه زنده بود، اما خبر نكردن امدادگران اورژانس، موجب شد، وي بعد از ‌٢٠ دقيقه فوت كند.
پس از وقوع اين حادثه بيش از ‌١٨ تن از افراد نيروهاي انتظامي، ماموران كلانتري ‌١٠٧ فلسطين در محل حاضر شدند و بعد از گذشت دو ساعت، حدود ساعت ‌١٠ صبح، آمبولانس پزشكي قانوني به محل حادثه رسيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين هنگام يكي از ماموران كه دستور پخش مردم را داشت با حضور در وسط خيابان حادثه‌اي ديگر آفريد، به طوري كه يك تاكسي پژو كه در حال عبور از خيابان بود به دنبال ترمز شديد و توقف سريع از تصادف با او جلوگيري كرد، اما سواري پشت سر تاكسي به خاطر داشتن سرعت، به شدت به تاكسي برخورد كرد كه منجر به جمع‌شدن كاپوت سواري پيكان شد؛ خوشبختانه اين حادثه هيچ مجروحي نداشت.

در همين زمينه:

13 تير » تمهيدات يك كودتا، بهزاد کريمي
دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12750

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'موتورسواري به خاطر نداشتن كلاه ايمني به مرگ محكوم شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016