شنبه 9 آبان 1383

بیانیه انجمن دانشجویی دفاع از حقوق بشر در ایران درباره تهدید وبلاگ نویسان

تا پیش از شکل گیری مجلس انتصابی هفتم ، جمهوری اسلامی نوک پیکان برخوردهای خود را به سوی رقیبان عرصه قدرت نشانه رفته بود و تمامیت خواهی خویش را با بی اثر ساختن حضور رقیب به نمایش می گذاشت که البته آسیب های ناشی از این پروژه بیش از همه متوجه روزنامه ها و دانشجویان بود.ولی در شرایط موجود محافظه کاران در دایره قدرت ، حریفی را برای خود نمی بینند و از این روست که بنا بر سرشت و خوی خشونت گرایانه و حذف اندیش خود به چاره افتاده اند تا مبادا ندای وجودشان بی پاسخ مانده باشد. حال که اصلاح طلبان با قدرت نمایی محافظه کاران ، هوشیاری خویش را از کف داده اند و روزنامه های منتسب به ایشان ، میرزا بنویس شده اند ؛ چرخه سختگیری های محافظه کاران به سوی فضای مجازی اینترنت نشانه رفته است. این پروژه اخیر با تلاش در جهت تصویب قانون مربوط به جرائم اینترنتی آغاز شده است . در همین راستا دستگاه سانسور جمهوری اسلامی ، تیغ بی رحم سانسور را بر گلوی وبلاگ ها گذاشته است و عمله های خشونت نیز با تهدید های گسترده و با مرتد و ناصبی خواندن وبلاگ نویسان ، بستر را برای حذف فیزیکی بلاگرها فراهم می کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

انجمن دانشجویی دفاع از حقوق بشر در ایران با آگاهی از سرنوشت دردناکی که محافظه کاران برای روزنامه ها و دانشجویان رقم زده اند ، وبلاگ نویسان را به بیداری کامل در برابر پروژه محدود سازی فضای مجازی اینترنت فرا می خواند. بدون تردید گسیختگی بلاگرها از هم ، محافظه کاران را در عملی ساختن خواسته های پلیدشان ، یاری خواهد داد. پندآموزی از عاقبت روزنامه ها و دانشجویان ، کاربران اینترنتی را از دچار شدن به وضعیت ایشان ، تا اندازه زیادی باز خواهد داشت.

انجمن دانشجویی دفاع از حقوق بشر در ایران
9/8/1383
Anjoman_defa@yahoo.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13723

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بیانیه انجمن دانشجویی دفاع از حقوق بشر در ایران درباره تهدید وبلاگ نویسان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016