دوشنبه 11 آبان 1383

قطعنامه همايش اروپای مرکزی اتحاد جمهوری خواهان ايران درباره آزادی زندانيان سياسی در ايران

همايش اروپای مرکزی اتحاد جمهوری خواهان ايران در روزهای شنبه و يکشنبه 30 و 31 اکتبر 2004 در شهر کلن، در پايان نشست خود قطعنامه ای در مورد وضعيت زندانيان سياسی در ايران صادر کرد:
-------------

همايش اروپای مرکزی اتحاد جمهوری خواهان ايران مسئله نقض گسترده حقوق بشر، زندانيان سياسی، و سياست های جمهوری اسلامی برای بسته تر کردن فضای سياسی در ايران را مورد توجه ويژه قرار داد.
هم اکنون تعداد قابل توجهی از روزنامه نگاران، نويسندگان، فعالان سياسی و فرهنگی در زندان های جمهوری اسلامی بسر می برند. شرکت کنندگان در اين همايش از حقوق انسانی و شهروندی همه زندانيان سياسی قاطعانه دفاع می کنند و خواهان آزادی بی قيد و شرط کليه زندانيان سياسی در ايران از هر طيف و گرايش عقيدتی، سياسی، فرهنگی، قومی و مذهبی هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همايش بويژه اعلام می کند که دو زندانی سياسی آقايان اکبر گنجی و ناصر زرافشان به خاطر شجاعت در وفاداری به حقيقت، افشای موارد کلان نقض حقوق بشر در ايران، و تعهد به موازين حرفه ای خود، زير تيغ انتقام اقتدارگرايان جمهوری اسلامی قرار دارند. ما شرکت کنندگان در همايش هشدار می دهيم که با توجه به شرايط سياسی کنونی حاکم بر کشور، جان اين دو زندانی سياسی بويژه بشدت در خطر است. بر همين اساس، ما توجه جهان و همه مدافعان حقوق بشر را برای حفظ جان و آزادی اين دوزندانی و همه زندانيان سياسی در ايران خواستاريم.

همايش اروپای مرکزی اتحاد جمهوری خواهان ايران
10 آبان ماه 1383 - 31 اکتبر 2004

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13809

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قطعنامه همايش اروپای مرکزی اتحاد جمهوری خواهان ايران درباره آزادی زندانيان سياسی در ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016