جمعه 15 آبان 1383

فعالان ملي مذهبي:عرفات تنها چريکي است که توانست جنبش آزادي بخش فلسطين را به عنوان نماينده يک ملت، عضو سازمان ملل کند،ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

جمعي از فعالان ملي مذهبي درباره بيماري ابو عمار، رهبر سازمان آزادي بخش فلسطين بيانيه اي صادر کردند.
به گزارش خبرنگار" ايلنا" در اين بيانيه که نسخه اي از آن براي اين خبر گزاري ارسال شده ،مي خوانيم :
ياسر عرفات ، رهبر سازمان آزادي بخش فلسطين و رئيس تشکيلات خودگردان در بستر بيماري است در حالي که روياي فلسطين آزاد و آرزوي تاسيس دولت مستقل فلسطيني را در روح بلند و قلب پر شورش هم چنان حفظ کرده است و بر آن ها پاي مي فشارد.
ياسر عرفات که پيکار بر عليه اشغالگران ميهن اش را از سنين نوجواني آغاز کرد در طي مبارزه بي امان با جباريت خشن غالب بر سرزمين اش به خوبي بر اين معرفت ناب دست يافت که فساد و تباهي سرنوشت نهايي تمدن ها و ملت هايي است که خشونت به بهانه بقا شيوه مسلط زندگي و رفتارشان مي گردد چرا که آن ها را از درون تهي مي سازد از اين رو عرفات جزو معدود رهبران بزرگ جهان است که در اوج محبوبيت و درخشش انقلابي براي در نغلطيدن ملتش در دام ستم خويي و وحش گري افسار گسيخته اي که دشمن براي آن ها گسترده بود با رفتن به پاي ميز مذاکره پرده نيرنگ و نقاب فريب را بر چهره دشمن مي درد و ماهيت بيمار اشغالگر سلطه جو و سلامت ذاتي و مظلوميت ملت نجيب و مقاوم فلسطين را بر جهانيان آشکار تر مي سازد.
عرفات تنها رئيس حکومت خودگرداني است که نمايندگان صدو چهل کشور در سازمان ملل به احترام او يکپارچه از جاي برخاستند و با تجليل از او مقاومت و پايداري ملت فلسطين براي آزاد زيستن را تحسين نمودند.
عرفات تنها رئيس حکومت از حکمرانان مسلمان است که مقر رياست اش نه در کاخ ها و دژهاي امن که در ساختمان نيمه مخروبه اي است که چون ساير ساختمان هاي مسکوني فلسطينيان توسط اشغالگران بمباران و تخريب شده است.
ياسر عرفات تنها چريکي است که توانسته جنبش آزادي بخش ملي فلسطين را به عنوان نماينده يک ملت، عضو سازمان ملل کندو بدين ترتيب براي ملت دربند فلسطين جايگاهي مساوي با ساير کشورهاي آزاد جهان در بهره مندي از حقوق بين الملل فراهم آورد.
عرفات با طراحي انتفاضه به عنوان استراتژي فراگر مبارزاتي ملت فلسطين هرگز اجاره نداد آن ها که رهبري او را پذيفته اند در راه مبارزه براي آزادي و استقلال ميهن از ابزار و شيوه هايي مدد جويند که آن ها را شبيه دشمن مي ساخته و از خود بيگانه مي گرداند اکنون جسم در بند ابوعمار رهبر خردمند ملت بزرگ فلسطين از داغ شهداي فلسطين بيمار و فرسود گشته است و چشمان پر فروغش تبدار وو نگران به آينده مي نگرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برايش آرزوي شفاي عاجل و کامل داريم و اميدواريم خداوند متعال با اهداي سلامتي به عرفات، او رزمندگان فلسطيني را در راه دستيابي به زندگي و زيستي که در شان ملت آزاده فلسطين است ياري نمايد.
همچنين در صدر اين بيانيه با اشاره به پاسخ عرفات به پرسش خبرنگار ايراني مبني بر اين که براي من مهم نيست با نام قهرمان يا به عنوان سازشکار بميرم، براي من مهم اين است که فلسطين زنده بماند زنان و مردان و کودکانش در صلح و آرامش زيتون بچيند و زندگي کنند بگذاريد من قرباني شوم فک مي کنم اين بزرگترين وظيفه يک رهبر باشد، آمده است" ما هم براي سلامتي ياسر عرفات دعا مي کنيم.

Copyright: gooya.com 2016