جمعه 15 آبان 1383

فاضل ميبدي:اگر مسئولين‌‏کشور مانع از بروز چنين حرکت‌‏هايي نظير حمله به اساتيد و روساي دانشگاه نشوند، بايد در دانشگاهها را بست، ايلنا

عضو شوراي مرکزي مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم: مسئولين‌‏کشور جلوي حرکتهاي دور از عقل نظير حمله به روساي دانشگاه را بگيرند

حاکميت بايد به حمايت از دانشگاه و دانشگاهيان برخيزد

تهران- خبرگزاري کار ايران

عضو مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم، ضرب و شتم رياست دانشگاه علم و صنعت توسط عده اي از دانشجويان را حرکتي ضد عقلاني توصيف کرد.

محمدتقي فاضل ميبدي در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا"، با تاکيد بر لزوم برخورد با گروه هاي خشونت گرا در دانشگاه گفت: انتظار مي رود که مسئولين کشور جلوي اين حرکت هاي دور از عقل را بگيرند و اگر مانع از بروز چنين حرکت‌‏هايي نظير حمله به اساتيد و روساي دانشگاه نشوند، بايد در دانشگاهها را بست.
وي با بيان اين که چنين حرکت زشتي در تاريخ دانشگاه ايران وجود نداشت که عده اي دانشجو اين دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار دهند گفت: رئيس دانشگاه حق دارد که در چارچوب وظايف خود تصميماتي اتخاذ کند و بايد جلوي اين حرکت گرفته شود که هر تصميمي بايد به مذاق عده اي خوش بيايد.
فاضل ميبدي با بيان اين که قرآن مي‌‏فرمايد؛ " بايد همه حرفها را شنيد و بهترين آنها را انتخاب کرد"، گفت: وقتي تاريخ خود را مي‌‏خوانيم و افتخار مي‌‏کنيم که اسلام تحمل انديشه هاي مختلف و حتي مخالف را داشت، چرا در قرن 21 در حکومت اسلامي به گونه اي عمل مي کنيم که تاريخ تفکرمان منحرف شود؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فاضل ميبدي گفت: استادان و دانشجويان همواره از حفظ حرمت و حريم دانشگاه، دانشجو و استاد حمايت کرده اند و اين حاکميت است که بايد به حمايت از دانشگاه برخيزد.

Copyright: gooya.com 2016