جمعه 15 آبان 1383

بیانیه اتحادیه ملی دانشجویان و فارغ التحصیلان در مورد شرایط جسمی منوچهر محمدی زندانی سیاسی در زندان اوین

تاریخ:15/8/83
شماره:4/500

به نام یزدان پاک
هموطنان گرامی اتحادیه ملی دانشجویان و فارغ التحصیلان شرایط جسمی منوچهر محمدی دانشجوی زندانی دانشگاه تهران و دبیر کل اتحادیه را که از 6سال گذشته و در پی حادثه 18 تیر 78 در زندان به سر می برد را زیلاً به عرض می رساند.
منوچهر محمدی که به دلیل شرایط زندان شدیداً دچار لطمات و آسیبهائی از ناحیه لثه و دندان گردیده بود،پس از کش و قوس های فراوان و مقاومت مسئولین زندان در برابر دادن مرخصی استعلاجی جهت مداوای وی که با وجود تشخیص تیم پزشکان زندان مبنی بر نیاز ایشان به مرخصی استعلاجی صورت می گرفت ،د رنهایت د رتابستان گذشته توانست از مرخصی استعلاجی استفاده کند که متأسفانه در نیمه راه معالجه و پس از انجام 4عمل جراحی بر روی لثه و فک منوچهر محمدی با قول مسئولین زندان مبنی بر مرخصی دادن به وی برای اتمام معالجه،به زندان بازگردانده شد.در حال حاضر بیش از 1ماه از آن تاریخ میگذرد و منوچهر محمدی مجدداً دچار عفونت لثه گردیده،این در حالی است که مسئولین زندان با ارجاع وی به تیم پزشکی زندان خواهان اعلام نظر ایشان گردیدند، تیم پزشکی نیز تشخیص نیاز محمدی به مرخصی استعلاجی جهت اتمام مداوا را داده است. لیکن میئولین قوه قضائیه بر خلاف وعده های پیشین خود این زندانی سیاسی را از حداقل حقوق خویش که حقوق زیستی و حقوق پزشکی- درمانی وی بوده محروم ساختند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اتحادیه ملی دانشجویان و فارغ التحصیلان ضمن محکوم ساختن این روند غیر انسانی در قبال وی قویاًاز حاکمیت جمهوری اسلامی و مسئولین قوه قضائیه آن می خواهند در جهت انطباق رفتارهای سیاسی خویش با حداقل رعایت استانداردهای حقوق بشری امکان استفاده منوچهر محمدی از مرخصی استعلاجی را فراهم آورند.
پاینده ایران.روابط عمومی اتحادیه ملی دانشجویان و فارغ ا لتحصیلان

Tel:0098218012177

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14029

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بیانیه اتحادیه ملی دانشجویان و فارغ التحصیلان در مورد شرایط جسمی منوچهر محمدی زندانی سیاسی در زندان اوین' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016