پنجشنبه 21 آبان 1383

دکتر امیدوار علی دبیر کل موقت جنبش متحد ایثارگران ایرانی باز داشت شد! ستاد خبری جنبش متحد ایثارگران ایرانی

دکتر علی نیمه شب گذشته ( سه شنبه نوزدهم آبان) ساعت 2 بامداد در منزل یکی از اقوامشان توسط ماموران عملیات دادسرای نظامی استان تهران بازداشت شد .
دکتر علی بدنبال بازداشت "سعید صادقی" دبیر کل جنبش جانشین موقت ایشان و از اعضای شورای مرکزی این جنبش بوده اند .
دکتر علی از پزشکان فعال در هشت سال دفاع مقدس و مسئول بهداری قرارگاه خاتم الانبیاء (قرارگاه عملیاتی جنوب)در سالهای1364 الی 1368 بوده اند ،دکتر علی همچنین از پزشکان بیمارستان قلب جماران و از پزشکان معالج آیت الله خمینی و حجت الاسلام سید احمد خمینی بوده ،از دیگر فعالیتهای دکتر علی میتوان به مدیریت بیمارستان بنیاد شهید در لبنان و همچنین از سال 1379 تا 1381 به عنوان مدیر بیمارستان قمر بنی هاشم (بیمارستان وزارت اطلاعات )اشاره کرد که نامبرده در سال 1381 طی نامه ای روشنگرانه به نمایندگان دوره ششم مجلس شورای اسلامی نسبت به نحوه رفتار بازجویان و ماموران وزارت اطلاعات و اعمال شکنجه نسبت به متهمان اعتراض نموده و استعفای خویش را اعلام کرده بود .
گفتنی است در مراسم شهادت حاج داوود کریمی اکبر خوش کوش هنگام پایان مراسم دکتر علی را که در مشایعت اکبر گنجی بوده است را به باد ناسزا گرفته و علنا تهدید نموده که بزودی سزای گستاخی هایش را خواهد دید !
شایان ذکر است طی دوماه اخیر این هفتمین بازداشت اعضای "جنبش متحد ایثارگران ایرانی "می باشد ،پیشتر نیز در ماه گذشته شش تن از اعضای ارشد این گروه با حمله مسلحانه پاسداران قرارگاه ثارالله در خیابان نبرد تهران مواجه شده که ضمن مجروح شدن دو عابر در این حمله هاشم محمدیان نیز از افسران سابق سپاه پاسداران نیز بشدت مجروح و بازداشت گردیده اند که تا کنون هیچ اطلاعی از ایشان در دست نیست .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اضافه می گردد ستاد تشکیلات برون مرزی جنبش متحد ایثارگران بدنبال این بازداشتها طی ارسال نامه های جداگانه ای به پارلمان اروپا و ریاست سازمان ملل ضمن اعتراض به این بازداشتها درخواست توجه و مورد رسیدگی قرار دادن وضعیت این متهمان را در دادگاههای نظامی را استمداد نموده است
ستاد خبری
جنبش متحد ایثارگران ایرانی

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14239

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دکتر امیدوار علی دبیر کل موقت جنبش متحد ایثارگران ایرانی باز داشت شد! ستاد خبری جنبش متحد ایثارگران ایرانی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016