پنجشنبه 28 آبان 1383

پيام دفتر اروپايي حزب ملت ايران به مناسبت ششمين سالگرد شهادت داريوش و پروانه فروهر


پاينده ايران اي آفريدگار پاك
ترا پرستش مي كنم واز تو ياري مي جويم

حزب ملت ايران
دفتر اروپايي

يكم آذر ششمين سالگرد شهادت داريوش و پروانه فروهر

يكم آذرماه مصادف است با سالروز شهادت دو شخصيت آزاديخواه ميهن دوست و مبارز نستوه كه در اجراي دستور ، توسط ماموران وزارت اطلاعات ، بگونه وحشتناكي ، ددمنشانه دشنه آجين و مثله شدند . نظامي كه خود را مجري قوانين اسلامي معرفي مي كند و هر ساله در ايام ماه محرم در سوگ شهداي دشت كربلا سياه پوش شده و براي عزاداري دسته هاي سينه زني به راه مي اندازد ، خود دست به جنايتي زد كه روي حكومت امويان و همه جنايتكاران تاريخ را سفيد كرد. لشگريان يزيد به فرماندهي عمر سعد آنقدر مردانگي و مروت داشتند كه به امام حسين و يارانش اجازه دهند تا از خود دفاع نمايند و در آن نبرد هيچ زني را هم نكشتند تا چه رسد كه مثله كنند . اما فرستادگان حكومتي كه نام « اسلامي » بر خود نهاده است ، نيمه هاي شب به خانه دو انسان شريف كه تنها گناهشان دفاع از آزادي و عدالت و حقوق پايمال شده فرو دستان جامعه بود ، يورش برده و داريوش فروهر ، رستم زمانه را كه پس از يك عمل جراحي خطرناك دوران نقاهت را ميگذراند ، غافل گيرانه در نهايت قساوت با دوازده ضربه دشنه و پروانه فروهر ، شير زن بيشه ايران زمين را كه در بستر بيماري خفته بود ددمنشانه با بيست و پنج ضربه دشنه به شهادت رساندند بايد گفت با اين جنايت وحشيانه ، نه تنها روي سپاهيان عمر سعد و شمر و يزيد را سفيد كردند بلكه خود عاشورا گونه ديگري را در تاريخ رقم زدند تا آنجا كه بايد يكم آذر را روز عزاي ملي نا ميد و سياوشان ديگري برپا نمود .
جنايت هايي كه در عرض اين بيست و پنج سال انجام گرفته يكي دوتا نيست بلكه افزون از فزون است ولي اوج قساوت و نهايت ددمنشي را بايد در يورش ناجوانمردانه به خانه فروهرها ( كه امروزه از سوي مردم « خانه آزادي » ناميده ميشود) و مثله نمودن اين دو مبارز راه آزادي و شرف و دادگري، ملا حظه نمود .
در عرض بيست و پنج سال ، شاهد كشتارهاي بسيارددمنشانه اي در كشور بلا زده خود بوده ايم كه افزون بر دشنه آجين نمودن رهبران حزب ملت ايران داريوش و پروانه فروهر ، ربودن و بقتل رساندن شخصيتهاي دگرانديشي چون محمد مختاري ، محمد جعفر پوينده و مجيد شريف وو…….،همچنين قتل عام هزاران تن زنداني بيگناه سياسي در شهريورماه 1367 و ترور ده ها تن از مخالفان سياسي در خارج كشور . يورش چماقداران حكومتي به خوابگاه دانشجويان و قتل و غارت و به اسارت گرفتن صدها دانشجوي مبارز خواهان اجراي عدالت .
آذر ماه نماد تمام جنايات هاي ددمنشانه اي است كه در اين بيست و پنج سال انجام گرفته است و لذا بايد به ياد همه جانباختگان اين دوران سياه ،. يكم آذر را روز عزاي ملي اعلام نمود .
اكنون روي سخن با حكومتگران است كه همچنان مركب سركش خود را مي تازانند :
آيا از سرنوشت شوم صدام حسين درس عبرت نگرفته ايد .؟ آيا عاقبت كار ديكتاتورها و خون آشامان جهان را نديده ايد كه به كجا انجاميده است .؟ آيا نمي دانيد كه چه بر سر ايران و ايراني و آئيني كه بنامش حكومت مي كنيد آورده ايد .؟ كشور ثروتمندي را با داشتن همه امكانات جهت پيشرفت و ترقي ، در عرض دو دهه در جرگه كشورهاي فقير و عقب مانده جهان در آورده و ملت با فرهنگ ايران را ملتي خرافاتي و تروريست به جهانيان معرفي كرده ايد . آيا نميدانيد با اعما ل ناهنجار خود مردم را از هرچه دين و آئين است بيزار نموده ايد تا جائيكه گروه گروه از اسلام رو بر مي گردانند .؟ چرا براي جيفه دنيا وچند روزي رياست آنهم با اشتهاي سير ناشدني مال اندوزي ، هر حقي را ناحق و هر حرامي را حلال و هر جنايتي را روا مي داريد .؟ چرا براي جلب رضايت ديگران منابع ملي كشور را به ثمن بخس به بيگانگان وا گذار مي نما ييد .؟ چرا پنجاه در صد مالكيت ايران بر دريا مازندران را نا ديده گرفته و در پشت درهاي بسته حقوق قانوني ملت ايران را زير پا گذارده ايد .؟ بجاي آنكه غمخوار ديگران باشيد و براي بيگانگان يقه جر داده و دلسوزي نمائيد بفكر مردم كشور خود باشيد . آيا از اين همه سيه روزي و بدبختي كه براي مردم محروم جامعه بوجود آورده ايد غافليد .؟ آيا از سرنوشت اين همه كودك بي سر پرست خياباني نا آگاهيد كه چه آينده تاريكي در پيش رو دارند ؟ آيا از بدبختي زنان سيه روزي كه از روي ناچاري و فلاكت تن به خود فروشي مي دهند بي اطلاع هستيد و خيل عظيم زنان خود فروش را در كوي و برزن شهرها نمي بينيد .؟ كار به آنجا كشيده شده كه آقاي مسعو ده نمكي يار وفادارتان در باره گسترش خود فروشي زنان درمانده ، فيلم مستند مي سازد .!! آيا از فرستادن خيل دختران جوان براي خود فروشي به شيخك نشينان جنوب خليج هميشه فارس بخصوص دوبي ، بي خبريد .؟ رسوائي به جائي رسيده كه دكتر حسن عباسي كارشناس مسائل سياسي خودتان هم فريادش بر آسمان برخاسته است .!! آيا نمي بينيد انسان هايي را كه از زور بيكاري و فقر ، اعضاي بدن خود را به حراج مي گذارند تا شكم زن و كودكان بيگناه و گرسنه خود را چند روزي هم كه شده ، سير نمايند .؟ آيا بي توجه اي به آينده جوانان كشور بس نيست كه آنان را به دام اعتياد كشانده و روز به روز هم دامنه آن گسترده تر مي گردد .؟ آيا از گسترش دامنه جنايتها و كودك آزاري و تجاوز به اين فرشتگان بي گناه ، بي خبريد .؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آيا از دامنه رو به گسترش جنايتها و دزديها و كلاه برداري ها ، در جامعه اي كه بنام « اسلام ناب محمدي » ساخته ايد نا آگاهيد .؟ آيا از بي بند و باري آقازاده هايتان غافليد كه بي پروا به رشوه گيري و رانت خواري و دست اندازي به بيت المال ملت مشغولند .؟ آيا از اينكه نور چشمي هايتان ، مغول وار به تاراج ثروت هاي ملي ادامه مي دهند تا جائيكه هر كدام چندين مركز مالي و پر درآمد كشور بلا زده ايران را تحت سلطه نفوذ خود در آورده و سرگرم پول پارو كردن هستند ، بي خبريد .؟ آيا از خروج سرمايه هاي ملي به خارج كشور بي اطلاع هستيد .؟ كجا رفت آن مدينه فاضله و حكومت مستضعفان و عدل علي ، كه وعده آن را در ابتداي انقلاب به ملت ايران مي داديد . ؟ آيا سرابي بيش نبود براي فريب دادن مردم تشنه آزادي و عدالت .؟ آيا اين همه قتل و غارت و بگير و ببند و شكنجه وخفقان كافي نيست كه همچنان به ترك تازي ها خود ادامه مي دهيد؟ بترسيد از روزي كه كاسه شكيبايي مردم صبور ولي دلاورايران زمين لبريز گردد كه در آن روز :
ديگر نه از تاك نشان خواهد ماند و نه از تاك نشان .

درود بر مصدق بزرگ پيشواي نهضت ملي و ضد استبدادي ايران زمين

درود بر داريوش و پروانه جانباختگان راه آزادي و شرف

آزادي زندانيان سياسي – عقيدتي ، خواست ملت ايران است


شنبه سي ام آبانماه يكهزار و سيصد و هشتاد و سه خورشيدي
دفتر اروپايي حزب ملت ايران

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14571

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام دفتر اروپايي حزب ملت ايران به مناسبت ششمين سالگرد شهادت داريوش و پروانه فروهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016