جمعه 29 آبان 1383

مصباح يزدي: با توجه به نقاط ضعف كانديداها از خطرهاي موجود جلوگيري كنيد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

استاد حوزه علميه قم در آستانه انتخابات رياست‌‏جمهوري بر هوشياري نيروهاي انقلابي و طلاب بسيجي در مورد كانديداهاي رياست‌‏جمهوري تاكيد كرد.
به گزارش ايلنا، ‌‏«محمدتقي مصباح‌‏يزدي» در جمع طلاب مدارس ديني مشهد با اشاره به انتخابات دوره اول رياست جمهوري گفت: در سال هاي اول انقلاب، حوادث تلخي اتفاق افتاد و شخصي در انتخابات برگزيده شد كه منحرف بود؛ وي از همان آغاز مسير منحرفي را در پيش گرفته بود تا اينكه وضع به جايي رسيد كه خلع شد.
وي با بيان اينكه همان زمان مشخص شد كه چه كساني و از چه بيوتي از او تعريف مي‌‏كردند، گفت: شايد اگر همان زمان بيشتر احساس وظيفه مي‌‏كردند و افراد شايسته‌‏تري معرفي مي‌‏كردند و نقاط ضعف آن شخص را معرفي مي‌‏كردند چنين خسارت‌‏هاي نمي‌‏ديديم.
مصباح يزدي برخي از انتخابات‌‏هاي مجلس شوراي اسلامي را در همان راستا ارزيابي كرد و گفت: ما بايد به نقاط ضعف كانديداها توجه كنيم و از به وقوع پيوستن خطرهايي كه وجود دارد جلوگيري كنيم و طوري هم بيان نكنيم كه باعث لطمه خوردن به نظام شود يا سوژه دشمن بشود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به روحانيون بسيجي مشهد گفت: ديگران را به كارهاي مثبت تشويق كنيد تا اميد و نشاط و اشتياق بيشتر در جامعه حاكم باشد و اگر نقاط مثبت مورد توجه قرار نگيرد حالت يأس و نوميدي به آرامي پيش خواهد آمد و با اين روحيه هيچ كاري پيش نخواهد رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مصباح يزدي وظيفه روحانيون بسيجي را شناسايي نقاط ضعف جامعه دانست و ياد آور شد: شما بايد رخنه‌‏هايي را كه موجب فساد در جامعه مي‌‏شود، شناسايي كنيد و تحت تأثير تبليغات دشمن هم قرار نگيريد.
وي افزود: شما بايد در مقابل تجاوز به اسلام، سينه سپركنيد و جان خودتان را در راه اسلام قرار بدهيد، هر جا هر چه نياز باشد ـ در ميدان جنگ با فعاليت جنگي، در ميدان اقتصاد با فعاليت اقتصادي و در ميدان سياست با فعاليت سياسي ـ اما به عقيده بنده مهم‌‏تر از همه اينها بايد در ميدان فرهنگ و با كار فرهنگي حضور داشته باشيد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14625

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصباح يزدي: با توجه به نقاط ضعف كانديداها از خطرهاي موجود جلوگيري كنيد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016