شنبه 7 آذر 1383

فريد مدرسي: دومين برادرم را نيز بازداشت كردند، ايلنا

اتهام من مصاحبه‌‏ با شبكه ABC استراليا عنوان شده است

تهران- خبرگزاري كار ايران

فريد مدرسي از بازداشت شدن دومين برادر خود خبر داد .
فريد مدرسي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" ، گفت : مأموران دادگاه انقلاب صبح روز گذشته يكي از برادران مرا كه طلبه است ، بازداشت كردند و پس از آن نيز برادر ديگرم كه دانش‌‏آموز است را نيز بازداشت كردند كه پس از پيگيري‌‏هاي به‌‏عمل آمده ، برادر اولم آزاد شد و به خانه آمد ، كه البته صبح امروز مجدداً بازداشت شد.
وي مدعي شد : برادرم ديشب كه به خانه آمد ، از ضرب و شتم برادر ديگرم در زندان خبر داد و با توجه به بيماري وي ، ما نسبت به وضعيت جسماني‌‏اش نگران هستيم ، ضمن اينكه فشارهاي اخير ، پدر و مادرم را كه دچار بيماري‌‏هاي عصبي و قلبي هستند ، تهديد مي‌‏كنند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مدرسي افزود : به گفته برادرم در مورد مسايل كاملاً شخص من ، از وي سوالاتي كرده‌‏اند كه باعث تعجب ما شده است و اتهامات مرا ، مسائلي نظير مصاحبه‌‏ام با شبكه ABC استراليا عنوان كرده‌‏اند ، در حالي‌‏كه آقاي حسين شريعتمداري هم با اين شبكه مصاحبه كرده است ، ضمن اينكه من در اين مصاحبه هيچ تعرضي به خط قرمزها نكرده‌‏ام .
وي ادامه داد : اتهام ديگر مرا داشتن ماهواره و ضبط برنامه‌‏هاي ماهواره‌‏اي عنوان كرده‌‏اند ، در حالي‌‏كه ما اصلاً ماهواره در منزل نداريم .
مدرسي در پايان خاطر نشان كرد : فردا در شعبه 26 دادگاه انقلاب حاضر خواهم شد و پس از آن به قم براي پيگيري مسايل اخير خواهم رفت .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14916

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فريد مدرسي: دومين برادرم را نيز بازداشت كردند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016