شنبه 21 آذر 1383

نايب رييس كميته‌ي اطلاع رساني جبهه مشاركت قم بازداشت شد؛ بازرسي منزل هادي قابل و دفتر منطقه قم جبهه مشاركت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

پس از بازرسي دفتر جبهه مشاركت منطقه قم و دستگيري دو تن از اعضاي آن در دو هفته گذشته، بار ديگر عصر ديروز دفتر اين حزب و منزل رييس منطقه قم جبهه مشاركت بازرسي و نايب رييس كميته‌ي اطلاع رساني اين منطقه از حزب بازداشت شد.
حجت‌الاسلام هادي قابل رييس شوراي منطقه قم جبهه مشاركت در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به دستگيري عبدالله‌پور عضو شاخه جوانان و حكيمي عضو كميته‌ي اطلاع رساني منطقه قم جبهه مشاركت طي دو هفته گذشته، اظهار داشت: در پي بازداشت فريد مدرسي، عبدالله پور به عنوان يكي از دوستان وي به گمان اين كه در وبلاگ مدرسي با او همكاري مي‌كرده است، بازداشت شد، ولي حكيمي علي‌رغم همكاري با ماموران در بازرسي اوليه دفتر حزب، بازداشت و پس از چند روز آزاد شد.
وي با بيان اين كه عصر ديروز، ‌٥ تن از مامورين نيروي انتظامي با حكم دادگاه انقلاب به نيابت از دادگاه ويژه روحانيت به بازرسي منزل وي و بازرسي مجدد دفتر جبهه مشاركت قم پرداخته‌اند، يادآور شد در ‌١١/٦ طي نامه‌هايي به رييس جمهور و استانداري قم، اطلاع دادم كه در مدت غياب حدود يك ماهه‌ي من و خانواده‌ام، عده‌اي به منزل من آمده و اطلاعيه‌هايي را جاسازي كرده‌اند كه بخشي از آن را من پيدا كرده‌ام. طي آن نامه‌ها خواستم تا مامورين مخصوص به بازرسي منزل من بپردازند و ديگر جاسازي‌ها را بيابند. حدود يك ماه بعد اطلاعات نيروي انتظامي، اظهار داشت كه مي‌تواند به بررسي منزل من بپردازد، فرمانداري نيز طي نامه‌اي از اعلام همكاري آن‌ها در اين زمينه خبر داد، ولي هرگز چنين امري محقق نشد و آن‌ها براي بازرسي و كشف جاسازي‌ها نيامدند. عصر ديروز نيز آنان براي اين منظور نيامده بودند و تنها بخش‌هاي خاصي از منزل من را جست‌وجو كرده و اطلاعيه‌ها، ديسك‌ها و تراكت‌هايي را يافتند كه من هيچ اطلاعي از آن‌ها نداشتم.
قابل افزود: مامورين، كيس كامپيوتر و مجموعه‌اي از CD ها و چند حلقه نوار ويدئو از منزل من را بردند و حاضر نشدند كه محتواي آن‌ها را براي ثبت در اظهارنامه، بازبيني كنيم. من هم در اظهارنامه‌ي خود ذيل صورت‌جلسه‌ي آن‌ها عنوان كردم كه هيچ مسووليتي در زمينه‌ي محتواي آن‌ها نمي‌پذيرم چون ممكن است پس از خروج از منزل من با مواد مشابهي جايگزين شود.
رييس شوراي منطقه قم جبهه مشاركت همچنين از توقيف كامپيوتر، CD ها و فيلم‌هاي دفتر اين حزب پس از بازرسي آن خبر داد كه وي متعاقبا مسووليت محتواي آن‌ها را نپذيرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته‌ي وي مسعود رهبري نايب رييس كميته‌ي اطلاع رساني منطقه قم جبهه مشاركت پس از اين بازرسي، بازداشت شده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15390

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نايب رييس كميته‌ي اطلاع رساني جبهه مشاركت قم بازداشت شد؛ بازرسي منزل هادي قابل و دفتر منطقه قم جبهه مشاركت' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016