دوشنبه 23 آذر 1383

شايق: يك جانباز در زندان به گونه اي شكنجه شده و به شهادت رسيده كه همسرش قادر به شناسايي وي نبوده است، خبرگزاري فارس

نماينده تبريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: جانبازي كه در زندان كرج به شهادت رسيده در زندان شكنجه شده، به طوريكه همسرش قادر به شناسايي وي نبوده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس عشرت شايق عضو كميسيون اصل 90 مجلس كه به وزير دادگستري نيز درباره شهادت يك جانباز در زندان كرج تذكر داده است، در اين باره گفت: خواستار توضيح وزير دادگستري در اين باره شده‌ايم زيرا اين فرد در زندان شكنجه شده به طوريكه همسرش قادر به شناسايي وي نبوده است و پسرش از روي علامتي براي گوش وي بوده او را شناخته است.
وي افزود: در زندان داروهاي اين جانباز اعصاب و روان داده نشده است.
نماينده تبريز تاكيد كرد: در تحقيق و تفحص از قوه قضائيه تمام اين مسائل روشن مي‌شود.
وي در ادامه درباره تحقيق و تفحص از قوه قضائيه به خبرنگاران پارلماني گفت: اگر بناست تحقيق و تفحص از قوه قضائيه انجام نشود، پس چرا امضا شده است 158 نماينده پاي آن ايستاده‌اند تا اين كار انجام شود.
وي افزود: مگر 158 نماينده مجلس ثبات شخصيت ندارند كه اين كار انجام نشود.
وي تصريح كرد: اگر عملكرد افراد و دستگاه‌ها بر وفق قوانين جاري نظام نباشد، مورد تحقق و تفحص قرار مي‌گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين درباره تذكر خود به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) گفت: اين خبرگزاري بولتن‌هاي محرمانه و خيلي محرمانه دارد كه از منابع داخلي و معتبر خارجي كمتر استفاده مي‌كند و از اخبار سايت‌هايي استفاده مي‌كند كه معلوم الحال هستند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15478

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شايق: يك جانباز در زندان به گونه اي شكنجه شده و به شهادت رسيده كه همسرش قادر به شناسايي وي نبوده است، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016