سه شنبه 1 دی 1383

همسر تقي رحماني در مراسم ديدار دانشجويان در شب يلدا:تلاش براي رسيدن به عدالت با صبر و شكيبايي به هم مي‌آميزد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي

همسر تقي رحماني در مراسم ديدار دانشجويان انجمن اسلامي دانشگاه تهران و علوم پزشكي با خانواده‌ي فعالان سياسي زنداني در شب يلدا، گفت: يك روي سكه براي خانواده‌ي زندانيان سياسي رنج و غم و درد است و ديگر روي سكه افتخار و سرافرازي است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) نرگس محمدي افزود: تلاش براي رسيدن به عدالت با صبر و شكيبايي به هم مي‌آميزد.

وي با اين اعتقاد كه زندانيان سياسي به جرم انديشيدن و گفتن و بيان عقايد و باورهاي خود در زندان به سر مي‌برند، گفت: تا كي بايد خانواده‌ي زندانيان سياسي سفره‌ي هفت سين خود را در پاي ديوار زندان اوين پهن كنند؟

محمدي در پايان با بيان اينكه «بحث ما سياسي نيست بلكه بحث اخلاق، مردم‌داري و انسان‌دوستي است»، از جنبش دانشجويي به خاطر حمايتش از خانواده‌ها‌ي زندانيان سياسي تشكر كرد.

به گزارش خبرنگار ايسنا در پايان از سوي انجمن اسلامي دانشگاه تهران و علوم پزشكي به خانواده‌ي زندانيان سياسي از جمله اشكوري، تقي رحماني، هدي صابر، عليجاني و خانواده‌ي آقاجري هدايايي اهدا شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15799

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همسر تقي رحماني در مراسم ديدار دانشجويان در شب يلدا:تلاش براي رسيدن به عدالت با صبر و شكيبايي به هم مي‌آميزد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016