چهارشنبه 9 دی 1383

تحصن دانشجويان، دانشكده صنعت آب و برق شهيد عباسپور را تعطيل كرد؛ رييس دانشكده: با دانشجويان خاطي برخورد انضباطي مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس آموزشي

رييس دانشكده صنعت آب و برق شهيد عباسپور از تعطيلي دانشكده به علت تحصن امروز دانشجويان در ساختمان مركزي دانشكده خبر داد.

دكتر نقاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ گفت: در حال حاضر دانشجويان در ساختمان مركزي دانشكده تجمع كرده‌اند كه اين كار باعث اختلال در فعاليت كارمندان، اخلال در ورود و خروج مسئولان دانشكده شد.

وي با غيرمنطقي خواندن خواسته دانشجويان در عدم پذيرش دانشجوي علمي كاربردي، گفت: ادامه تحصن به ضرر خود دانشجويان است، چرا كه از هفته آينده امتحانات پايان ترم كارگاه و آزمايشگاه‌ها شروع شود و عدم شركت دانشجويان در آزمونها به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

دكتر نقاشان در ادامه افزود: تا كنون هيچ برخورد انضباطي با دانشجويان نشده است ولي در صورت ادامه اين روند مجبور به برخورد انضباطي با دانشجويان مي‌شويم.

رييس دانشكده شهيد عباسپور در خاتمه با اشاره به تشكيل جلسات متعدد مسئولين دانشكده و وزارت نيرو با دانشجويان، خاطرنشان كرد: با اين حال هنوز دانشجويان توجيه نشده‌اند و دست از اعتراض و تحصن خود بر نداشته‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است، در حاضر تني چند از مديران در ساختمان مركز دانشكده محصور شده و دانشجويان مانع از خروج آنها از ساختمان شده‌اند.

Copyright: gooya.com 2016