سه شنبه 15 دی 1383

انتقاد مردم بانه از برخورد نيروي انتظامي با مردم اين شهر، خبرگزاري فارس

فخرالدين حيدري نماينده مردم سقز و بانه از برخورد نيروي انتظامي اين شهرستان با مردم انتقاد كرد.

فخرالدين حيدري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس برخورد برخي از نيروهاي انتظامي با مردم در شهرستان بانه را بزرگترين مشكل فعلي اين شهرستان ذكر كرد و گفت: دولت در سالهاي گذشته در شهرستان بانه سرمايه گذاري نكرده است و از آنجا كه شهر بانه يك شهر مرزي است مردم در حد معيشت به صادرات و واردات برخي كالاها مشغول هستند.
وي افزود: تيراندازي نيروي انتظامي به سوي مردم در طول يك ماه گذشته باعث كشته شدن 2 نفر كه در حال انجام معاملات بودند شد و بعضا نيز در اثر اين تيراندازيها شاهد مجروح شدن مردم هستيم.
عضو فراكسيون اكثريت مجلس با بيان اينكه موضوع تيراندازي نيروي انتظامي به سوي مردم اين شهر را بررسي و پيگيري مي‌كند، خاطر نشان كرد: با سردار جزيني مسئول دفتر ناجا در اين رابطه صحبت شد و قرار شده تا در هفته آينده مجمع نمايندگان استان كردستان جلسه‌اي با سردار قاليباف فرمانده نيروي انتظامي داشته باشند تا اين مشكلات رفع شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حيدري گفت: براي جلوگيري از قاچاق كالا و روي نياوردن مردم به قاچاق دولت بايد به اين شهرستان بيشتر توجه كند و با قانونمند كردن صادرات و واردات مرزي و تخفيف عوارض گامهاي موثري در اين زمينه برداشته شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16431

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتقاد مردم بانه از برخورد نيروي انتظامي با مردم اين شهر، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016