سه شنبه 15 دی 1383

پرونده لاله سحرخیزان با اعدام شهلا جاهد بسته می شود؟، زنان ايران

منابع رسمی روز سه شنبه اعلام کردند که حکم اعدام شهلا جاهد؛ متهم به قتل همسر ناصر محمدخوانی، از سوی دیوان عالی کشور تایید شده و پس از پایان مراحل اداری به وی و وکیلش ابلاغ خواهد شد.
به گزارش سایت زنان ایران عبدالصمد خرمشاهی در خصوص این حکم گفت: به طور حتم من به این حکم اعتراض خواهم کرد.زیرا معتقدم ایرادات پرونده آنقدر زیاد است که می تواند شهلا را تبرئه کند و اتهام قتل از او مبراست.
این در حالی است که شهلا جاهد وقتی روز سه شنبه توسط وکیلش از حکم مطلع شد، گفت: دیگر پیگیری این پرونده برایم اهمیتی ندارد و ترجیح می دهم ما بقی عمرم را بدون فکر کردن به آن سپری کنم.

در مورد نظرشهلا، خرمشاهی اعلام کرد: اما من وظیفه خود می دانم که تا آخرین لحظه از این زن که خود قربانی پرونده است دفاع کنم.
همچنین شهلا گفته است که همه می دانند من در چه شرایطی اعتراف کرده و صحنه را بازسازی کردم، اما اگر با اعدام من ناصر محمدخوانی و ... خوشحال می شوند، آن را می پذیرم.
او ادامه داد: هر کسی روزی می آید و روزی هم از دنیا می رود من هم مبرا نیستم اما دلم نمی خواست به خاطر جرمی که مرتکب نشده ام اعدام شوم. من قبول دارم که اشتباه کردم و وارد زندگی لاله شدم، اما من او را نکشتم.غوطه ور شدن در عشق دوران نوجوانی مرا به اینجا کشاند که خودم هم قربانی شوم.
اما ناصر محمدخوانی که به نظر بسیاری از مردم تقصیرش کمتر از مقصر اصلی نیست، گفت: به عنوان قیم فرزندانم از خون شهلا نمی گذرم. او باید اعدام شود.
محمدخوانی درباره انگیزه قتل همسرش گفت: روزهای اول باور نمی کردم شهلا همسرم را کشته باشد چون من به او بسیار محبت کرده بودم اما نمی دانم چطور حاضر شد مادر فرزندانم را بکشد و آبروی مرا چنین ببرد.
وی درباره ارتکاب قتل افزود: می دانستم کسی که وارد خانه ام شده، کلید داشته، چون خانه من هیچ راه ورودی به جز در ورودی ندارد که آن هم باید با کلید باز شود و تنها شهلا کلید خانه ام را داشت.
او درباره میزان تاثیر شهلا بر روابط خانوادگی اش گفت: بارها از او خواستم از زندگی من بیرون برود اما او با خواهش و التماس بر می گشت. او می گوید که عاشق من است اما این چه عشقی است که زندگی ام را به آتش کشیده است.
وی در پاسخ به سوالی در باره این که چطور شد که شما او را وادار به اعتراف کردید، گفت: من فقط از او خواستم که که بیش از این آزارم ندهد چون درشرایط روحی بسیار بدی بودم.
محمد خوانی درباره احتمال بخشش شهلا گفت: تصمیم گیرنده این مساله پدر و مادر لاله هستند و نظر نهایی را آنها خواهند داد.
این فوتبالیست مشهور و ایرانی که خالا تجارت را جایگزین فوتبال کرده است، با وجود اینکه تقاضای اعدام جاهد را دارد، در خصوص ابهامات پرونده می گوید: من هنوز هم معتقدم شهلا در این قتل تنها نبوده و فرد یا افرادی به او کمک کرده اند و شاید هم ضربه ها را آنها زده اند، امانمی دانم چرا آنها را معرفی نمی کند و می خواهد جزای این پرونده را به تنهایی بکشد!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شنیده ها حاکی است که فرزندان ناصر محمدخوانی و لاله سحرخیزان هم اکنون نزد پدربزرگ و مادربزرگ خود در قطر زندگی می کنند. خانواده سحرخیزان و بویژه پدر لاله که تاکنون در رسانه ها دامادشان را مبرا از تقصیر در قتل نشان داده ، ظاهرا پس از تشکیل جلسات دادگاه اجازه دیدار نوه هایشان را به محمدخوانی نداده اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16434

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرونده لاله سحرخیزان با اعدام شهلا جاهد بسته می شود؟، زنان ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016