جمعه 18 دی 1383

تشكيل دادگاه محافظ آدم رباي نماينده مجلس هفتم، کيهان

خرم آباد- خبرنگار كيهان:
نخستين جلسه علني دادگاه رسيدگي به اتهام آدم ربايي محافظ و برادر يكي از نمايندگان مجلس صبح امروز در شعبه 101 دادگستري خرم آباد برگزار شد.
در اين جلسه كه به رياست قاضي «احد فروزش نيا» برگزار شد، نماينده دادستان، جمعي از شاهدان عيني ماجراي ربوده شدن يك دانشجوي دختر توسط متهم و تعدادي از مردم حضور داشتند. وكيل متهم ساعت 40/8 دقيقه وارد دادگاه شد و متهم نيز ساعت 30/9 دقيقه توسط مأموران زندان و با لباس شخصي در دادگاه حضور يافت.
قاضي فروزش نيا از مأموران خواست دستبند را از دست وي باز كنند و سپس وارد دادگاه شود، كه به دليل اينكه كليد دستبند همراه نگهبان متهم نبود، نامبرده از جلسه دادگاه خارج شد و حدود 25 دقيقه بعد با دست باز وارد دادگاه شد و در كنار وكيل مدافع خويش نشست.
دراين جلسه يكي از شاهدان عيني پس از اداي سوگند گفت: دختر دانشجو با گريه و زاري وارد مغازه اي شد و كمك خواست و به دنبال سروصدا متوجه شديم راننده زانتيا كه بعداً مشخص شد نام وي حشمت الله حسنوند است، وي را تعقيب كرده كه درجايي به درگيري لفظي پرداخت. دختر فرياد مي زد: تو كي هستي و از من چه مي خواهي؟ راننده وي را تهديد كرد. دختر خواست با موبايل زنگ بزند كه متهم با اسلحه او را تهديد كرد. صحنه وحشتناكي بود. متهم با اظهار اينكه مأمور است دختر را سوار زانتيا كرد و به زور وي را ربود.
يكي ديگر از شاهدان عيني گفت: به متهم مراجعه كرديم و گفتيم شما كه مأمور هستيد اين چه طرز رفتار با يك خانم است. وي ما را نيز تهديد كرد و به زور دختر را سوار اتومبيل زانتيا كرد و از محل گريخت. دو نفر از مأموران بي سيم به دست آمدند و ماجرا را به آنها گفتيم. آنان نيز به تعقيب آدم ربا پرداختند.
برپايه اين گزارش در ادامه جلسه دادگاه متهم به دفاع از خودپرداخت و گفت: ساعت 9 تا 45/9 دقيقه در بانك قوامين بوده ام. و ماجراي آدم ربايي را مرتكب نشده ام. اين موضوع سياسي است.
سپس دو تن در حمايت از متهم به عنوان گواه در جايگاه شهود حاضر شدند و گفتند: نماينده مجلس به اتفاق محافظش تا حدود ساعت 9 در بانك قوامين بوده است.
آنگاه سيدمحمد نوروزي رئيس بانك قوامين در جايگاه شهود حاضر شد و گفت: نماينده مذكور به اتفاق محافظش از جمله دو شاهدي كه در حمايت از متهم گواهي داده اند حدود ساعت 8 بود آمدند و پس از حدود 10 دقيقه بعد از بانك خارج شدند.
آنگاه وكيل متهم گفت: شاكي گفته است ساعت حدود 15/9 اتومبيل زانتيا مزاحم وي شده كه شماره آن را يادداشت كرده و سوار تاكسي شده است. متهم در منطقه اسدآبادي جلوي تاكسي را گرفته و وي را متقاعد كرده دختر دانشجو را پياده كند و راننده تاكسي نيز به خواسته متهم تن داده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شاكي گفته است در ترافيك كه ماشين ايشان متوقف شد پياده شده و رفته است و شماره ماشين را مجدداً يادداشت كرده كه اين اظهارات شاكي ضد و نقيض بوده است و شرايط به گونه اي بوده كه نمي بايست فرصت يادداشت كردن شماره ماشين را داشته باشد.
اين جلسه تا زمان چاپ روزنامه ادامه داشت و گزارش ادامه آن روز شنبه درج مي شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16608

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تشكيل دادگاه محافظ آدم رباي نماينده مجلس هفتم، کيهان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016