جمعه 18 دی 1383

عسكراولادي: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از همان اول تاكيد كردند چنانچه سطح نامزدهاي مطرح مطلوب نباشد در انتخابات شركت خواهد كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

حبيب‌الله عسكراولادي پيش‌بيني كرد كه مردم در انتخابات آينده رياست‌جمهوري مشاركت گسترده‌تر و فعال‌تري داشته باشند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) عضو حزب موتلفه اسلامي، با اشاره به آنچه آن را شروع زودهنگام رقابتهاي انتخاباتي و حضور جريانها و تشكلهاي مختلف در آن مي‌ناميد، گفت: اين اقدام نشان مي‌دهد كه مردم براي اين انتخابات بيش از دوره‌هاي قبل اهميت قائلند.

عسكراولادي ادامه داد: با توجه به حضور فعال و شايسته مردم و شخصيت‌هاي برجسته كشور در 26 انتخابات گذشته از جمله هشت دوره انتخابات رياست‌جمهوري اميد مي‌رود اين انتخابات كه نهمين دوره است، به‌شكل شايسته‌تري شروع شود و به نتيجه برسد.

وي همچنين با پيش‌بيني برگزاري رقابت سالم ميان نامزدها، هر انتخاباتي را دانشگاهي براي جوانان و نسل آينده كه از آن تجربيات شايسته بدست مي‌آورند، دانست.

عسگراولادي كه با شبكه‌ي العالم گفت‌وگو مي‌كرد، در مورد علت تاخير هيات موتلفه درمعرفي نامزد خود، هماهنگي با تشكل‌ها و جريانهاي داخلي بمنظور تشويق مردم براي حضور بيشتر و بالاتر و تلاش براي معرفي فرد اصلح شمرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير كل پيشين حزب مؤتلفه‌ي اسلامي درخصوص احتمال حضور رئيس تشخيص مصلحت نظام در اين انتخابات، با اشاره به جايگاه كنوني و نقش ايشان در مشكل گشايي كشور گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از اركان نظام و انقلاب به شمار مي‌رود و ايشان از همان اول تاكيد كردند چنانچه نامزدهايي كه مطرح مي‌شوند در سطح مطلوبي نباشند و در صورت برنامه‌ريزي درست در انتخابات شركت خواهد كرد.

Copyright: gooya.com 2016