شنبه 19 دی 1383

فرمانده كل سپاه :ايران بزرگ ترين قدرت تعيين كننده سرنوشت خليج فارس است، کيهان

بندرعباس- خبرنگاركيهان:
نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با دسترسي به تجهيزات و تكنولوژي پيشرفته و برخورداري از تجربيات 8سال دفاع مقدس و ويژگي پيوستگي با مردم و ارتش 20ميليوني، بزرگترين قدرت تعيين كننده سرنوشت امنيتي منطقه خليج فارس و درياي عمان است.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اظهار اين مطلب در آئين صبحگاه مشترك يگان هاي رزمي منطقه يكم سپاه در بندرعباس گفت:
جمهوري اسلامي ايران با داشتن 2هزاركيلومتر نوار ساحلي شمال خليج فارس و 70ميليون جمعيت، بالاترين وضعيت تعيين كننده امنيت منطقه را در دست دارد.
سرلشكر پاسدار سيدرحيم صفوي با اشاره به اينكه در حال حاضر در شرايط فوق العاده حساس، سرنوشت ساز و منحصر به فردي از تاريخ كشور و منطقه بسر مي بريم گفت: تغيير و تحولات مسائل امنيتي منطقه خليج فارس و پيرامون كشور، حساسيت منطقه در مقياس جهاني و بين المللي و حضور دشمنان فرامنطقه اي و اشغال نظامي عراق و افغانستان، اين منطقه را ناامن كرده و اين حوادث و تغييرات به زيان ملت هاي منطقه و در جهت اهداف توسعه طلبانه دشمنان است.
سرلشكر صفوي اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران با توجه به مرزهاي طولاني كه در اين منطقه دارد هرگونه تغيير و تحولات امنيتي را با اشراف اطلاعاتي و حساسيت لازم دنبال مي كند و اين تغييرات در تبيين استراتژي دفاعي و تأمين امنيت ملي و تعيين استراتژي دفاع همه جانبه سپاه و تاكتيك ها و دكترين نبرد متقارن، تأثير گذار است.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حافظ و مدافع نظام، ملت و دين است تصريح كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نمي تواند نسبت به تحولات منطقه بي تفاوت باشد و نيروهاي مقتدر دريايي، زميني و هوايي آن در حال حاضر با دسترسي به تكنولوژي و ابزار پيچيده نظامي و تجارب دوران سخت دفاع مقدس بويژه سال هاي 65تا 67در مقابله با شناورهاي بيگانه، قادر به حفظ منافع جمهوري اسلامي ايران و جزاير منطقه است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرلشكر صفوي با ضروري خواندن پاسداري از آب هاي خليج فارس اظهار داشت: سياست دفاعي و امنيتي جمهوري اسلامي ايران در منطقه، پيوند و همگرايي با كشورهاي جنوبي خليج فارس است و حضور ناوگان هاي قدرت هاي فرامنطقه اي را در منطقه باعث ناامني آن مي دانيم و اميدواريم كشورهاي منطقه خواستار زمان خروج اين قدرت ها شوند و امنيت اين آبراه حياتي توسط نيروهاي بومي تعيين شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16668

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده كل سپاه :ايران بزرگ ترين قدرت تعيين كننده سرنوشت خليج فارس است، کيهان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016