یکشنبه 27 دی 1383

عبدالله مومني: اقتدارگرايان با دخالت و نظارت در انتخابات به اصلاح‌‏طلبان اجازه نخواهند داد نتيجه انتخابات را به نفع خود رقم بزنند، ايلنا

* جريان دانشجويي از هيچ حزب و كانديدايي حمايت نخواهد كرد

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير تشكيلات دفتر تحكيم وحدت، گفت: جريان دانشجويي از هيچ حزب و كانديدايي حمايت نخواهد كرد و آن چيزي كه دل مشغولي فعالان دانشجويي است، رعايت قوائد دموكراتيك توسط حاكميت است.

عبدالله مومني در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا", در خصوص اجماع جناح اصول‌‏گرا، گفت‌‏: از آنجايي كه جريان اقتدارگرا براي فتح اركان نظام بر مبناي يك برنامه ريزي وارد عمل شده است، به نظر نمي‌‏رسد با توجه به تشدد آراء در اين جريان مشكلي براي اجماع اقتدارگرايان بوجود بيايد.
وي جريان اقتدارگرا را پايبند به اصول دموكراسي ندانست و گفت‌‏: به نظر مي‌‏رسد كه برنامه‌‏ريزي اقتدارگرايان نشان از پراكندگي در ميان اين جريان نيست و بيشتر اعمال اقتدارگرايان ناشي از بازي‌‏هاي خود ساخته و با هدف ايجاد برقراري ژست دموكراتيك براي به نتيجه رسيدن است.
مومني ادامه داد: جريان اقتدارگرا در نهايت به كانديداي واحد خواهد رسيد و اجماع در ميان اين جريان بوجود مي‌‏آيد و اينگونه مسايل بازارگرمي و فضاسازي تبليغات است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مومني با اشاره به اينكه اقتدارگرايان به اصلاح‌‏طلبان اجازه حضور نخواهند داد، گفت: اقتدارگرايان با دخالت و نظارت در انتخابات به نيروهاي موسوم به اصلاح‌‏طلبان اجازه نخواهند داد، نتيجه انتخابات را به نفع خود رقم بزنند.
وي افزود: با توجه به نگاه منفي مردم به اصلاح‌‏طلبان و سردرگمي و نبود يك اجماع در ميان اصلاح‌‏طلبان و ردصلاحيت احتمالي برخي از كانديداهاي منتسب به اين جريان، به نظر مي‌‏رسد نتيجه انتخابات رياست جمهوري آتي از حالا مشخص است و در مقابل برنامه‌‏ريزي از قبل تعيين شده اقتدارگرايان نتيجه انتخابات به نفع اين جريان خواهد بود.

Copyright: gooya.com 2016