سه شنبه 6 بهمن 1383

رييس قوه‌ قضاييه: تهديدهاي آمريكا عليه ايران بيشتر يك جنگ رواني است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
رييس قوه‌ي قضاييه گفت: بغض و كينه‌ي آمريكا از انقلاب اسلامي ناشي از تحولي است كه انقلاب اسلامي ايران در جهان اسلام ايجاد كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) آيت‌الله هاشمي شاهرودي در حاشيه‌ي ديدار مردمي امروز خود، در جمع خبرنگاران، ضمن تبريك فرارسيدن دهه‌ي فجر، اين دهه را انفجار نور انقلاب اسلامي در جهان دانست و گفت: دهه‌ي فجر انقلاب اسلامي،‌ دهه‌ي انفجار اسلام‌خواهي و عدالت‌طلبي در جهان اسلام بود.

به گفته‌ي وي، اسلام‌خواهي و استكبار ستيزي و مقابله با اشغالگري‌هاي آمريكا كه اكنون در تمام دنيا وجود دارد، از بركات دهه‌ي فجر انقلاب اسلامي بوده است. ايده‌هاي امام (ره) و ارزش‌هايي كه در انقلاب اسلامي شكل گرفته است، منشاء بيداري در جهان اسلام و نسل جوان مسلمانان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس قوه‌ي قضاييه به دشمني‌هاي آمريكا با نظام جمهوري اسلامي اشاره كرد و گفت: ستيز استكبار و آمريكا با اسلام از زماني كه انقلاب اسلامي در ايران پيروز شد، بيشتر شده است چون اين حركت در كل جهان اسلام بيداري ايجاد كرده و استكبار و آمريكا مجبور است در برابر عدالت‌خواهي و استكبار ستيزي در جهان اسلام مقابله كند. تمام بغض و كينه‌ي آمريكا از انقلاب اسلامي ناشي از اين تحولي است كه انقلاب در جهان اسلام ايجاد كرد.

وي اتهام‌هايي نظير دستيابي ايران به تسليحات هسته‌اي و نقض حقوق بشر را بهانه‌هايي براي مقابله با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي كه بيداري جهان اسلام، عدالت‌خواهي و استكبار ستيزي است، دانست و گفت: اين رفتار آمريكا با برخورد سرد كل جهان اسلام و ديگر كشورها روبه‌رو شده است و با توجه به فضاحتي كه براي آمريكا در منطقه پس از حمله به افغانستان و عراق ايجاد شده است، اين تهديد‌هايي كه آمريكا مي‌كند بيشتر يك جنگ رواني است.

شاهرودي در ادامه، حمله به عراق و افغانستان را باعث فضاحت آمريكا در منطقه دانست و گفت: تهديد‌هاي آمريكا در كشور ما باعث وحدت بيشتر مي‌شود.

وي ابراز اميدواري كرد كه مردم كشورمان با شركت هر چه بيشتر در مراسم‌هاي دهه‌ي فجر، به صورت عملي به تهديدات سردمداران آمريكا پاسخ دهند و در ادامه از اين كه شعار مقابله با آمريكا در جهان اسلام و به خصوص در مراسم حج امسال بيشتر در ميان مسلمانان رايج شده است، ابراز خشنودي كرد.

رييس قوه‌ي قضاييه گفت:‌ اين نشان مي‌دهد كه انقلاب اسلامي توانسته است آرمان‌هاي خود كه همانا استكبار ستيزي و عدالت طلبي و اسلام خواهي بوده است را به جهان اسلام صادر كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17405

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس قوه‌ قضاييه: تهديدهاي آمريكا عليه ايران بيشتر يك جنگ رواني است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016