پنجشنبه 8 بهمن 1383

سردار ذوالقدر: حمله به ايران در چارچوب مرزهاي ايران محصور نمي‌شود، خبرگزاري فارس

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: آمريكا به هيچ وجه قادر نيست به جمهوري قدرتمند ايران اسلامي حمله كند،هزينه حمله به ايران چيزي نيست كه دنيا بتواند آن را تحمل كند و حمله به ايران در چارچوب مرزهاي ايران محصور نمي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي دفتر فرماندهي كل سپاه پاسداران، جانشين فرمانده كل سپاه كه در همايش بزرگ روحانيون و ائمه جمعه و جماعات استان اصفهان كه در آستانه دهه فجر برگزار شده بود سخن مي‌گفت، اظهارات مقامات آمريكايي عليه ايران را نوعي فرافكني و فرار از بحرانهايي دانست كه دولت جرج بوش با آن دست به گريبان است.
وي گفت: آمريكاييها بيش از ديگران به توانمنديها و قابليت‌هاي نظامي- دفاعي كشور ما مطلع مي باشند. ايران؛ افغانستان بدون دولت و ارتش و عراق بدون مشروعيت و پشتوانه مردمي نيست. ايران بزرگترين قدرت نظامي منطقه را در اختيار دارد و توان دفاعي ما كه متكي بر ايمان به خدا و حمايت مردمي است در سطح جهان بي‌نظير است؛ وجود بيش از ده ميليون نيروي سازمان يافته و آموزش ديده و شهادت طلب كه در سراسر كشور حضور دارند و جهاد با متجاوزان را براي خود فوز عظيم مي‌دانند ايران را به كابوسي وحشتناك براي آمريكا بدل كرده است.
جانشين فرمانده كل سپاه با برشماري طبعات حمله نظامي به ايران اظهار داشت: ما از جنگ و كشتار استقبال نمي‌كنيم لكن اگر آمريكايي‌ها بخواهند دست از پا خطا كنند، آنچنان پاسخي به آنها خواهيم داد كه هيچگاه نتوانند كمر راست كنند.
سردار ذوالقدر همچنين افزود: هزينه حمله به ايران چيزي نيست كه دنيا بتواند آن را تحمل كند و حمله به ايران در چارچوب مرزهاي ايران محصور نمي‌شود، اگر آمريكا با هر تجاوزي بخواهد به ايران اسلامي حمله كند بايد بداند ايران در دفاع از خود هيچ مرزي نمي‌شناسد و اين قابليت را دارد كه در هر جا اراده كند همچون پتك مرگ بر سر متجاوز فرود آيد.
وي در ادامه اظهار داشت: دشمنان از نجابت و خويشتن‌داري ملت ايران به طمع خام نيفتند، سراسر تاريخ ملت ما نشان مي‌دهد كه هيچ متجاوزي از حمله به ايران سود نبرده است و كساني كه از تاريخ گذشته سرزمين ما با اطلاع هستند از سرنوشت متجاوزين در جنگ تحميلي هشت ساله عليه ايران عبرت گيرند و با آتش بازي نكند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين در جمع فرماندهان حوزه‌هاي بسيج استان اصفهان، در پاسخ به سؤالي اظهار داشت: موج جديد هجوم تبليغاتي عليه ايران به خاطر اعمال فشار بر ايران براي عقب نشيني از مواضع اصولي خود در موضوع هسته‌اي در مذاكره با اروپايي‌هاست كه هيات مذاكره كننده به هيچوجه نمي‌بايست تحت تاثير جنگ رواني آمريكا و يا فضاي تبليغاتي موجود در دفاع از حقوق ملت ايران كوتاه بيايد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17491

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار ذوالقدر: حمله به ايران در چارچوب مرزهاي ايران محصور نمي‌شود، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016