چهارشنبه 14 بهمن 1383

تكذيبه علي مزروعي در خصوص خبر سايت شريف نيوز

متاسفانه ظاهرا" در اين ملك آناني كه بيش از ديگران دم از دين و اخلاق و ارزش ها مي‌زنند به خود اجازه مي‌دهند با پيروي از قاعده «هدف وسيله را توجيه مي‌كند» براحتي نسبت به ديگران تهمت و دروغ سازند و ... . سايت «شريف نيوز» كه از «شرافت» بويي نبرده است يكي از اين هاست. و اگر عدم پاسخگويي به اين سايت كذاب (خبري با عنوان پشت پرده‌ي يك سايت «پشت پرده» سه شنبه 16/11/83) شبهه ايجاد نمي‌كرد مثل خيلي دروغ ها و تهمت‌هايي كه در سال هاي اخير عليه اينجانب از جانب همفكران اينان گفته و نوشته شده است از آن مي‌گذشتم اما چون به صراحت آدرس بنده را داده‌اند ناچار از انتشار اين تكذيبه شدم با اين توضيح:

1- بنده تاكنون «پشت پرده» يا «روي پرده» اداره هيچ سايتي را بعهده نداشته‌ام و تاكنون سايتي را راه‌اندازي نكرده‌ام. خداوند استعداد «پشت پرده» كار كردن را به من نداده است و خدا را شاكرم كه تا حد امكان از نفاق و دورويي و ... به دورم. نمي‌دانم «پشت پرده» سايت «شريف نيوز» چه افرادي هستند، اما بدانند با انتشار اينگونه خبرها بازيچه دست افراد «پشت پرده» سايت «پشت پرده» و دادستاني تهران قرار گرفته‌اند.

2- خوشبختانه يا بدبختانه مسير زندگي اينجانب به گونه‌اي بوده است كه در عمرم هيچگونه تلاقي با سيدمهدي هاشمي نداشته‌ام چه برسد به اينكه از رابطين وي در اصفهان بوده باشم!

ظاهرا" دروغ پردازان يادشان رفته است كه ماجراي سيدمهدي هاشمي به چه سال هايي برمي‌گردد و بنده در همه آن سال ها در ماموريت خارج از كشور بوده‌ام ضمن اينكه همه مي‌دانند اگر امثال بنده كوچكترين ارتباطي با ايشان مي‌داشتم چه بر سرم مي‌آمد! و آخر اينكه شوراي نگهبان دو بار صلاحيت بنده را براي انتخابات مياندوره‌اي مجلس پنجم و ششم تاييد كرده و اين دروغ سازان خود مي‌دانند كه شوراي نگهبان با زير و رو كردن پرونده و سابقه امثال بنده اينكار را كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

3- فكر مي‌كنم با دو توضيح قبلي تكليف دروغ سومشان يعني «بسياري نامه امام جمعه سابق اصفهان كه در آستانه 18 تير سال 81 منتشر شده را منسوب به وي مي‌دانند.» روشن باشد، ظاهرا اين دورغ سازان هم حضرت آيت‌الله طاهري امام جمعه منصوب حضرت امام خميني(ره) و از مجاهدان و سابقون در انقلاب را نمي‌شناسند و هم بنده را، كه چنين جسارتي را در مورد ايشان روا مي‌دارند، و نمي‌دانند كه زماني كه اين دروغ پردازان به دنيا نيامده بودند اين مجاهد في سبيل‌الله چگونه خطبه مي‌خواند و عليه رژيم ستمگر شاه اعلاميه صادر مي‌كرد و ... بنده از سنين نوجواني افتخار شاگردي ايشان را داشته‌ام و گذر روزگار بر ارادتم نسبت به ايشان افزوده است، اما خدا مي‌داند – و لابد آنان كه در پي چگونگي صدور اين نامه بوده‌اند – كه اينجانب پس از انتشار نامه از آن مطلع شدم.

4- در مورد مواضع فكري و سياسي اينجانب در دوران انتشار روزنامه سلام و مجلس ششم،‌ خوشبختانه همه بصورت مكتوب موجود است و افراد علاقه‌مند مي‌توانند به آن ها رجوع كنند و آن ها را با ادعاي اين دروغ سازان مقايسه نمايند. ظاهرا در اينجا نيز در داوري به بيراهه رفته‌اند و آن ها را به روز جزا حوالت مي‌دهم.

رجبعلي مزروعي
11/11/83


خبر سايت شريف نيوز:
پشت‌پرده‌ي يک سايت «پشت پرده»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17757

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تكذيبه علي مزروعي در خصوص خبر سايت شريف نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016