چهارشنبه 14 بهمن 1383

نامه خصوصي رجبعلي مزروعي به مديرمسئول كيهان از سايت آمريكايي «گويانيوز» سر درآورد! کيهان

شاهد از كجا رسيد؟! ( خبر ويژه روزنامه کيهان)

نامه خصوصي رجبعلي مزروعي به مديرمسئول كيهان از سايت آمريكايي «گويانيوز» سر درآورد. چند روز پيش آقاي رجبعلي مزروعي با ارسال نامه اي خطاب به حسين شريعتمداري ضمن ادعاي ساختگي بودن جرايم افرادي كه اخيراً به اتهام همكاري با سايت هاي ضدانقلابي و برخي موارد ديگر بازداشت شده اند، مديرمسئول كيهان را به پرونده سازي براي اين عده متهم كرده و با الفاظي دور از انتظار به كيهان تاخته و در نهايت نيز داوري را به روز واپسين احاله داده بود!
از جمله اعتراض هاي آقاي مزروعي اين بود كه چرا كيهان افراد بازداشت شده را جوانان فريب خورده اي ناميده است كه در دام دشمنان افتاده و عليه وطن و هموطنان مسلمان خود توهم پراكني و دروغ پردازي كرده اند البته آقاي مزروعي به همان اندازه كه براي اتهامات نارواي خود به كيهان دليل و سندي ارائه نكرده بود براي رد اتهام همكاري بازداشت شدگان با محافل و جريانات ضدانقلاب كه اسناد آن غيرقابل انكار مي باشد نيز خود را بي نياز از دليل تلقي كرده بود و اينگونه بي دليل به اين و آن تاختن و اسناد غيرقابل انكار جرم را ناديده انگاشتن نه رسم مروت و نه روال اهل منطق تلقي مي شود كه بلافاصله شاهد -نه از غيب- كه از آمريكا رسيد و سايت گويانيوز كه نمي تواند وابستگي خود به بخش تبليغات پنتاگون را نفي كند، نامه باصطلاح خصوصي آقاي مزروعي به مديرمسئول كيهان را در صدر اخبار خود نشاند و...!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است وقتي عالي ترين مقام قضايي كشور علي رغم درخواست ملاقات بسياري از مظلومان پابرهنه و ستمديده با ايشان، متهمان پرونده اي را كه به توهم پراكني و دروغ پردازي عليه نظام و انقلاب -حتي بر فرض فريب خوردگي- اعتراف كرده و اسناد آن نيز آشكار است، به حضور مي پذيرد ...

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17764

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه خصوصي رجبعلي مزروعي به مديرمسئول كيهان از سايت آمريكايي «گويانيوز» سر درآورد! کيهان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016