سه شنبه 27 بهمن 1383

عيسي سحرخيز: اميدوارم جلسه پاسخ قوه قضاييه به سوالاتم، سريع تر برگزار شود، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو انجمن دفاع از آزادي مطبوعات در پاسخ به اظهارات سخنگوي قوه قضاييه مبني بر اينكه پاسخ نامه سحرخيز را با دعوت از وي، به او خواهم گفت، ابراز اميدواري كرد كه اين جلسه هر چه زودتر تشكيل شود.
عيسي سحرخيز در تماس با خبرگزاري "ايلنا" با ا براز خرسندي از اظهارات جمال كريمي‌‏راد، گفت: اميدوارم جلسه مورد نظر سريع‌‏تر برگزار شود تا سوالات و مطالبات مطرح شده در نامه من به رئيس قوه قضائيه، براي افكار عمومي روشن شود.
وي در ادامه با ابراز خوشحالي از اينكه تحولات اخير در قوه قضائيه موجب شده است كه نكات مطرح شده از جانب افكار عمومي به سرعت و شفافيت در سطح عمومي مطرح شود، اظهار داشت: طبيعي است چنين جلساتي با مسوولين قوه قضائيه به معناي احضار نخواهد بود و آمادگي دارم در سريعترين زمان ممكن در اين جلسه شركت كنم.
سحر خيز پيشنهاد كرد كه چنين نشستي در محل انجمن صنفي روزنامه نگاران يا انجمن دفاع از آزادي مطبوعات و به صورت علني با حضور اعضاي انجمن‌‏ها و خبرنگاران تشكيل شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو انجمن دفاع از آزادي مطبوعات در پاسخ به اين سوال كه آيا چنين پيشنهادي پيش شرطي براي حضور شما در اين نشست است، گفت: چنين چيزي نيست و حاضرم در كاخ دادگستري و هر محل مورد نظري كه تعيين مي‌‏شود، حضور يا بم اما ترجيح مي‌‏دهم كه اين جلسه به صورت علني و با حضور خبرنگاران و اصحاب مطبوعات برگزار شود چون هيچ نقطه غيرعلني ندارم.
وي افزود: خواستار اين هستم كه مسوولين قوه قضائيه نيز در يك نشست رو در رو مسائل و مطالب خود را بيان كنند و اگر نكته‌‏اي وجود دارد در همان جلسه روشن شود.
سحرخيزگفت: افراد ديگري اعم از وبلاگ نويسان، كساني كه ممنوع الخروج شده‌‏اند و مديران مسوول روزنامه‌‏هايي كه نشريات آنها چند برابر زمان قانوني توقيف شده‌‏اند، حاضرند در چنين نشست‌‏هايي شركت كنند و مسائل خود را بيان كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18349

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عيسي سحرخيز: اميدوارم جلسه پاسخ قوه قضاييه به سوالاتم، سريع تر برگزار شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016