شنبه 1 اسفند 1383

سعید مرتضوی، دادستان تهران، پیش نویس قانون "مبلوگات" را جهت اطلاع وبلاگ نویسان اعلام کرد! سیامک ثناالدین

پیرو بی اعتنایی به افکار عمومی و علیرغم پیگیری ادعاهای بازداشت شدگان وبلاگ نویس اخیر در قوه قضائیه که به بازداشت مجدد چند وبلاگ نویس دیگر انجامید ، در پاسخ به درخواستهای مکرر مردم عزیز برای قانونمند کردن این قضیه (هر چند که بازداشت کردن و پذیرایی در سوئیت و ارشاد جوانان این مملکت جهت پی بردن به گناهان و انحرافات و خیانتهای آنها از طریق نوازش نیاز به قانونمند شدن ندارد ) پیش نویس قانون مبلوگات توسط دادستانی محترم تهران به شرح ذیل جهت استفاده کلیه وبلاگ نویسان محترم اعلام شده است .
جهت توضیح موکدا اعلام می دارد سیزده ماده ای بودن این قانون از نحسی خود مرتضوی است و ربطی به اینجانب ندارد .

پيش نويس قانون مبلوگات :
تعاریف و اصطلاحات :
مبلوگات : بر وزن مطبوعات جمع مکسر مبلوگه به معنی آنچه در وبلاگها انتشار می یابد .
انسان : موجودی دو دست و دو پا که متاسفانه دارای قدرت فکر کردن ، انتقاد و انتخاب نیز هست و فرقهایی غیر قابل انکار با گوسفند دارد .
اینترنت : شبکه ارتباطی –عنکبوتی-امپریالیستی - صهیونیستی استعمار (پیر و جوان) و استکبار واجب المشت بر دهان.
جوان : موجودی که فقط باید به ورزش و درس و مشق بیاندیشد و سرش را بیاندازد پائین و آدم باشد .
بانو: معادل فارسی کلمه عربی ضعیفه
کیهان : روزنامه ای الهی که مورد تایید نمایندگان تام الاختبار خداوند تبارک و تعالی در زمین است و خواندن آن بصورت زورکی در کلیه مراکز نظامی سپاه ، بسیج ، صحن مجلس ، شورای شهر و شهرداری تهران واجب است .

ماده 1 : اصل برائت : کلیه وبلاگ نگاران از بیخ مجرمند .

ماده 2-وبلاگ نگار باید حتما کلیه مشخصات شناسنامه ای ، کروکی منزل و سابقه فعالیتهای خود را در بخشی از وبلاگ ذکر کند تا دوستان ما در دادستانی و بازجویان عزیز دچار زحمت نشوند .

ماده 3- وبلاگ نویس به هیچ وجه نباید به پر و پای کیهان ، اینجانب (مرتضوی) ، سپاه ، آبادگران و شورای نگهبان بپیچد . البته می تواند هر بد و بیراهی که خواست به رهبری ، هاشمی ، مجلس خبرگان و سایرین بدهد .
تبصره : فحش دادن به رئیس جمهور محبوب ، خاتمی عزیز ، موجب تخفیف مجازات وبلاگ نویس در محاکمه خواهد گردید. ( البته در صورتی که محاکمه ای در کار باشد . فعلا در این مورد قول نمی دهیم .)

ماده 4-وبلاگ نگار موظف است جهت ارتقای سطح آگاهی های عمومی بازدیدکنندگان حتما به سایت روزنامه الهی کیهان ، خبرگزاری محترم فارس ، حزب آبادگران ، حزب موتلفه ، گروه محترم انصار حزب ا... لینک بدهد . لینک به سایر روزنامه ها ، خبرگزاریها و احزاب و گروهها منجر می شود که شیطان شخصا دهان او را مورد عنایت قرار دهد و ما نیز . ( البته این همسویی ما و شیطان تصادفی است و هرگونه ارتباط و یا هماهنگی در این میان کذب محض می باشد )

ماده 5- وبلاگ نویس نباید هیچگونه نامی از (ب-ن) ، (م-ا) و (م-ت) در وبلاگش بیاورد که این فقره دیگه حسابش با کرام الکاتبینه ! این اسامی را ما خودمان در کیفرخواست درج خواهیم کرد .

ماده 6-هر وبلاگ نگاری که دستگیر یا بازداشت شد به دیگران هیچ ربطی ندارد . هرگونه شیرین یا هرگونه عبادی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

ماده 7- کلیه وبلاگ نگاران جوان باید سوابق ارتباطات نامشروع خود را در وبلاگشان درج کنند اعم از :
- خندیدن با خانمهای همکار
-خوردن چیپس با همکلاسی های دختر در دوره دانشگاه
-دید زدن دختر همسایه
-بازی وسطی یا لی لی با دختر خاله ها
-انجام بازی کباب کباب با گل پوچ با دختر عمه
-و انحرافاتی از این قبیل

ماده 8-در صورتی که پدروبلاگ نویس عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران یا انجمن دفاع از آزادی مطبوعات و این سوسول بازیهای غربی باشد باید نسبت به تعویض پدر اقدام نماید .
تبصره1 : اگر خود وبلاگ نویس جزو این گروهها باشد ما خودمان او را " تعویض" می کنیم .
تبصره 2 : هیچیک از مزروعی ها اعم از علی ، رجبعلی ، حنیف و رجب حنیف از این ماده مستثنی نیستند .

ماده 9- ارزش ریالی مجموعه دارائیهای منقول و غیر منقول خود وبلاگ نگار و پدر و جد و آباء اش باید در وبلاگ ذکر شود تا هنگام تعیین وثیقه برای او ، دوستان خدمتگذار در دادستانی و قوه قضائیه بتوانند به نیت چهارده معصوم آن را به عدد 14 ضرب کنند تا خدای نکرده وبلاگ نگار نتواند از عهده آن برآید و بصورت کاملا قانونی و بدلیل عدم توانایی در تامین وثیقه مدتی در سوئیت مهمان ما باشند .

ماده 10-هرگونه اقدام ضد انقلابی و ضد ارزشی و ضد آبادگری نظیر لینک دادن بویژه به سایت گویا نیوز ، سید ابراهیم نبوی ، مسعود بهنود ، محمد علی ابطحی ، حزب مشارکت ، سایت رئیس جمهور محترم و محبوب جرم بوده و قابل پیگرد قانونی است .

تبصره 1: به محض هک کردن مجدد سایت محمد علی ابطحی با نام به اصطلاح وب نوشته ها توسط برادران حزب ا... ، سایت ایشان مورد استثناء ماده فوق خواهد بود .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تبصره 2 : در مورد سایت سید ابراهیم نبوی با نام مبتذل دوم دام به دلیل اینکه نامبرده فرصت زیادی برای انتشار افکار و نوشته های خود در این سایت پیدا نمی کند فعلا جنبه لینک دادن به سایت نامبرده حرام نیست البته مکروه است .

ماده 11-کلیه بانوان وبلاگ نگار که جراحی زیبایی بینی کرده اند موظف اند کلیه مدارک و سوابق پزشکی خود را اسکن کرده و در گوشه وبلاگشان قرار دهند .

ماده 12-وبلاگ نگارانی که دستشان کج است و گاهگاه پرسشنامه های ارشادی را از دست ماموران خدوم ما می دزدند باید کج بودن دستشان را در وبلاگ خود قبلا ذکر نمایند . چه معنی دارد ؟

ماده 13 – هرگونه مطلبی که در وبلاگها درج می گردد دربست مصداق بارز تشویش اذهان عمومی ، نشر اکاذیب ، اقدام به براندازی ، و محاربه با نظام اسلامی (استغفر ا... و اتوب الیه ) حساب می گردد .
تبصره – بدیهی است موضوعات سایتها و وبلاگهای سکسی ، افکار الحادی ، خوانندگان لوس آنجلسی و موارد مشابه از این ماده مستثنی بوده و جوانان مشغول به این نوع فعالیتها از هرگونه تعقیب قضایی مصون می باشند .

دادستان تهران و کل نظام اسلامی– سعید مرتضوی (حفظه ا... علی کل ممالک الاسلامیه من الافغانستان حتی ایالات المتحده الامریکا )

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18496

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سعید مرتضوی، دادستان تهران، پیش نویس قانون "مبلوگات" را جهت اطلاع وبلاگ نویسان اعلام کرد! سیامک ثناالدین' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016