دوشنبه 3 اسفند 1383

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير: نسبت به برگزاري انتخابات آزاد ابهام داريم، ايلنا

جريان دانشجويي از فرآيند دموكراسي‌‏خواهي در ايران دفاع مي‌‏كند

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير، گفت: اگر انتخابات رياست جمهوري روند دموكراتيزاسيون را تقويت كند، همراهي در انتخابات يك وظيفه ملي است.

مهدي حبيبي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: شركت در انتخابات غير آزاد به هر قيمتي مسير دموكراسي‌‏خواهي در كشور را منحرف مي‏كند و اساساً فلسفه انتخابات را زير سوال مي‌‏برد.
حبيبي با بيان اينكه حرفي كه از دانشگاه بر مي‌‏آيد، مورد اعتماد تمام مردم است، تصريح كرد: جامعه احساس مي‌‏كند حرفي كه دانشجويان مي‌‏زنند، بدون در نظر گرفتن منافع شخصي است و اين احساس باعث به وجود آمدن اين اعتماد گشته است.
وي افزود: اين اعتماد باعث مي‌‏گردد كه جريان دانشجويي با نقد واقع بينانه شرايط كشور، مشكلات جامعه را حل كند.
حبيبي با اشاره به استراتژي جريان دانشجويي مبتني بر "دوري از قدرت"، گفت: جريان دانشجويي با نگاه واقع بينانه نسبت به استراتژي خود با توجه به تعهد اخلاقي نسبت به نسل آينده، نبايد جامعه را به سمت و سويي كه در شأن جريان دانشجويي نيست، ببرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير انجمن اسلامي دانشگاه اميركبير با تأكيد بر اينكه بايد نسبت انتخابات با فرآيند دموكراسي‌‏خواهي مشخص شود، اظهار داشت: آن چيزي كه جريان دانشجويي از آن دفاع مي‌‏كند، فرآيند دموكراسي‌‏خواهي است و اين جريان معتقد است، فرايند دموكراسي خواهي مشكلات داخلي و خارجي كشور را از بين خواهد برد.
عضو شوراي عمومي دفتر تحكيم وحدت، اظهار داشت: عاملي كه باعث شده تا جنبش دانشجويي تصميم صريحي در خصوص شركت در انتخابات نگيرد، ابهام نسبت به برگزاري انتخابات آزاد است .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18585

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير: نسبت به برگزاري انتخابات آزاد ابهام داريم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016