سه شنبه 4 اسفند 1383

دبيركل موتلفه‌: از گزينه‌ تركيب جديد شوراي هماهنگي حمايت مي‌كنيم، ايسنا

- تركيب جديد شوراي هماهنگي دقت در گزينه‌ي اصولگرايان را مضاعف مي‌كند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبيركل حزب موتلفه‌ي اسلامي، گفت: تركيب جديد شوراي هماهنگي دقت در گزينه‌ي اصولگرايان را مضاعف مي‌كند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، محمدنبي حبيبي طي سخناني در پايان نشست شوراي دبيران حزب موتلفه‌ي اسلامي با اشاره به تركيب جديد شوراي هماهنگي براي معرفي نامزد اصولگرايان، اظهار داشت: بررسي‌هاي تركيب جديد اين اطمينان را به وجود خواهد آورد كه گزينه‌ي اصولگرايان انشاءالله متضمن وحدت بيشتر جنبش سابقه‌دار اصولگرايي در كشور خواهد بود.

وي با اشاره به آثار و نتايج جنبش اصولگرايان در دو انتخابات اخير كشور، تصريح كرد: جنبش اصولگرايان در كشور يك جنبش اصيل و ريشه‌دار است. حفظ موجوديت اين جنبش و وحدت بين عناصر تشكيل دهنده‌ي آن براي ما حتي بر آثار و نتايج انتخابات آينده ارجحيت دارد.

وي بار ديگر تاكيد كرد: حزب موتلفه‌ي اسلامي از گزينه‌ي تركيب جديد شوراي هماهنگي حمايت مي‌كند و در راه رسيدن به اين تصميم‌گيري و تصميم‌سازي نهايت كوشش خود را خواهد كرد.

دبيركل حزب موتلفه‌ي اسلامي، در ادامه در پاسخ به سوالي در مورد اظهارات اخير بوش در اروپا، گفت: مواضع بوش درباره‌ي ايران تكراري، خسته كننده و ملال‌آور شده است. ظاهرا طراحان سخنراني‌هاي او حرف جديدي ندارند و لذا او هر جا مي‌رود، همين دو جمله را تكرار مي‌كند؛ ايران دست از حمايت تروريست‌ها بردارد و بمب اتمي نسازد!!

وي افزود: اروپايي‌ها تكرار اين مواضع را شوخي مي‌دانند و بعيد است با بوش در اين مورد همسرايي داشته باشند.

وي اضافه كرد: انتظار ما از اروپايي‌ها اين است كه مستفل از آمريكا تصميم بگيرند و خواست مشروع جمهوري اسلامي براي برخورداري از انرژي هسته‌يي صلح‌آميز را درك كنند.

حبيبي با اشاره به اظهارات برخي از استراتژيست‌هاي آمريكا در خصوص اينكه ايران به عنوان يك خطر جدي و جاري براي واشنگتن است، اظهار داشت: وقتي دولت آمريكا چنين حس خصومت‌آميزي نسبت به ملت ايران دارد بايد بداند كه ملت ما در برابر اين خصومت‌ورزي، مواضع منطقي و قاطع خود را خواهد داشت.

وي افزود: دولت آمريكا بايد بالاخره روزي بفهمد كه منفورترين دولت در نزد ملت ما به دليل ادامه و استمرار خصومت عليه ايران است. البته ما معتقديم اين خصومت بين دو ملت بايد يك روزي خاتمه يابد.

وي اضافه كرد: دولت آمريكا هر روزر بر طبل جنگ و دشمني مي‌كوبد زيرا براي ادامه‌ي حيات خود و براي ادامه‌ي برنامه‌هاي نظامي‌گري به اين خصومت نياز دارد اما جنگ افروزان آمريكايي بايد بدانند كه تجاوز به حريم امنيتي ايران، در فاصله كوتاهي منجر به ناامن شدن هر نقطه‌اي كه منافع آمريكا در آن است، خواهد شد.

حبيبي در ادامه از موضع‌گيري شجاعانه‌ي اخير وزير دفاع جمهوري اسلامي در اين مورد، تقدير كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در عين حال اظهار اميدواري كرد كه قاطبه‌ي ملت آمريكا نيز سرانجام نقش كمپاني‌هاي اسلحه‌ساز آمريكا در ايجاد جنگ‌ها و خصومت‌ها با ملت‌ها و دولت‌هاي ديگر را دريافت خواهند كرد و مانع تجاوزگري‌هاي دولت آمريكا كه به جز تامين منافع كارتل‌ها و تراست‌هاي اسلحه‌سازي حق انديشيدن به چيز ديگري ندارند، خواهند شد. در آن‌روز و با حاكم شدن اراده‌ي واقعي ملت آمريكا، اين اميدواري وجود دارد كه ديگر از خصومت بين آنها و ساير ملت‌ها خبري نباشد.

حبيبي در بخش ديگري از اين گفت‌وگو با اشاره به مراسم عزاداري‌هاي عاشقان اباعبدالله الحسين(ع) در سراسر كشور، گفت: اين روزها هر كس در مساجد و محافل و منابر از مداحان اهل بيت و علماي اسلام و مبلغان ديني نام يزيد و شمر را مي‌شنيد به طور طبيعي قيافه‌ي بوش و شارون را در ذهن خود تداعي مي‌كرد.

وي افزود: با لطف خدا و همت مردم، در ايام عزاداري محرم، شور و شعور عاشورايي، در جاي جاي پهنه مقدس جمهوري اسلامي ايران به شايسته‌ترين وجهي ظاهر شد و اكثريت قاطع مداحان اهل بيت عليهم السلام و هيات‌هاي مذهبي تذكرهاي مراجع معظم تقليد را در چگونگي برگزاري مراسم مراعات نمودند كه اجر آنها قطعا در درگاه الهي محفوظ خواهد بود. به طور طبيعي قابل پيش‌بيني است كه انشاء الله در بقيه‌ي ايام محرم و صفر نيز شاهد آنچه در روزهاي گذشته بوديم، خواهيم بود.

دبيركل حزب موتلفه‌ي اسلامي، هم‌چنين در مورد وضعيت عراق، اظهار داشت: پيروز ميدان انتخابات اخير، مجموعه ملت عراق است. عامل اصلي اين پيروزي نيز هوشياري و هماهنگ بودن رفتار سياسي ملت عراق با مواضع خردمندانه علماي اسلام و شخصيت‌هاي سياسي دلسوز بود و به طور قطع شرط تداوم اين پيروزي نيز حفظ اتحاد و يكپارچگي ملت بزرگ عراق و دوري از تعصبات قومي و مذهبي و گوش فرادادن به رهنمودهاي شخصيت‌هاي معتبر امتحان داده آن سرزمين است.

وي تصريح كرد: همانطور كه خون شهداي عاشوراي سال گذشته و ساير شهداي عراقي در انتخابات اخير به ثمر نشست اطمينان كامل داريم كه خون شهداي اخير نيز تداوم پيروزي را براي ملت عراق ضمانت خواهد كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18625

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل موتلفه‌: از گزينه‌ تركيب جديد شوراي هماهنگي حمايت مي‌كنيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016